“טראמפ לא רצה להתפנות לבית החולים”: שיגר מסר מצולם • צפו

יועציו ורופאיו של נשיא ארה"ב שכנעו אותו לעבור לבית החולים, בטענה ששם יוכל לקבל את הטיפול הטוב ביותר במקרה של הידרדרות • טראמפ פרסם סרטון מבית החולים: "באתי לכאן כי לא הרגשתי כל כך טוב, כעת אני מרגיש הרבה יותר טוב. הימים הבאים יהיו המבחן האמיתי"
נתן פרל
ט"ז תשרי התשפ"א / 04.10.2020 12:39

נשיא ארה”ב דונלד טראמפ, שנדבק בנגיף הקורונה – והועבר במהלך סוף השבוע האחרון לטיפול בבית החולים הצבאי וולטר ריד – לא רצה להתפנות לבית החולים, גם כאשר המסוק כבר נחת בבית הלבן. כך דווח ב-CNN.

יועציו ורופאיו של הנשיא שכנעו אותו לבסוף לעבור לבית החולים, בטענה ששם יוכל לקבל את הטיפול הטוב ביותר במקרה של הידרדרות במצבו.

טראמפ קיבל מנה נוספת של תרופת ‘רמדסיביר’, ללא סיבוכים. רמדסיביר היא תרופה אנטי-ויראלית, המקצרת את משך הזמן שבו הנגיף משתכפל בגוף.

התרופה פותחה על ידי חברת התרופות גילאד והוכחה כיעילה בתנאי מעבדה על וירוסים אחרים ממשפחת הקורונה.

רופאו של הנשיא, ד”ר שון קונלי, ציין כי מצבו של טראמפ  מוסיף להיות טוב והוא “נותר ללא חום ובלי צורך בחמצן”.

ד”ר קונלי הוסיף כי טראמפ עדיין לא יצא מכלל סכנה, אך בקרב הצוות הרפואי ישנה “אופטימיות זהירה”.

בתו של טראמפ, איוונקה, צייצה הבוקר בטוויטר: “אין דבר שיוכל לעצור אותו מלעבוד עבור העם האמריקני” – וצירפה תמונה של הנשיא ממשיך לעבוד.

טראמפ עצמו מסר הלילה הצהרה לתקשורת בעקבות הידבקותו בנגיף הקורונה.

“אני מרגיש הרבה יותר טוב”, אמר הנשיא. “אני רוצה להתחיל באמירת תודה לכל הצוות הרפואי, לרופאים ולאחיות בבית החולים, עבור העבודה המדהימה שהם עושים.

“הגעתי לכאן כשאני לא מרגיש כל כך טוב, אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו. אנחנו עובדים קשה כדי להחזיר אותי. אני צריך לחזור כדי להפוך את אמריקה לגדולה שוב”.

הוא הבהיר: “עשינו עבודה טובה בכך, אבל עדיין יש לנו צעדים לעשות. אני אחזור בקרוב. אני מצפה לסיים את הקמפיין שהתחלנו, אבל זה דבר שקרה וזה קרה למיליוני אנשים בכל העולם. ואני נלחם עבורם, לא רק בארצות הברית, אלא בכל העולם. אנחנו ננצח את וירוס הקורונה או איך שאתם רוצים לקרוא לו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות