“מפחיד”: יותר 50 קשישים מעל גיל 85 קיבלו חיובי בשבת בב”ב ות”א

זק"א תל אביב: "בגילים אלו החולים נמצאים בסיכון גבוה מאד והדבר מחייב גם את המערך הרפואי להיערך לאשפוזים של חולים שמצבם עלול להתדרדר בכל רגע נתון" עוד נתון: "חולים רבים הם תינוקות מתחת לגיל שנה"
חיים טוויל
ט"ו תשרי התשפ"א / 03.10.2020 20:47

מנתונים שעלו בסיכום פעילות זק”א ישראל וזק”א תל אביב לאיתור חולי קורונה חיוביים שומרי שבת, עולה “נתון מפחיד ומדאיג”: מעל 50 קשישים מעל גיל 85 קיבלו תשובה חיובית במהלך השבת בערים בני ברק ותל אביב בלבד.

“בגילים אלו החולים נמצאים בסיכון גבוה מאד והדבר מחייב גם את המערך הרפואי להיערך לאשפוזים של חולים שמצבם עלול להתדרדר בכל רגע נתון. המתנדבים מדווחים כי במהלך ביקורי הבית לחולים מאומתים אותרו מס’ חולים שכבר נזקקו לטיפול רפואי וניידות מד”א הוזמנו לפינוי החולים לבתי החולים”.

לפי זק”א ישראל, “נתון נוסף שעלה מסיכום פעילות השבת הוא, שחולים רבים הם תינוקות מתחת לגיל שנה, דבר המאפיין את ההידבקויות בתוך המשפחה של כל ילדי הבית מאחד מבני הבית שנמצא חולה”.

עם עליית מספר חולי הקורונה בארץ, מדווחים מתנדבי זק”א ישראל שפעלו במהלך השבת לקטיעת שרשרת ההדבקה באיתור והודעות לחולי קורונה שומרי שבת, על קריסה במערך האיתורים וההודעות – עקב כמות גדולה של 1500 חולים.

מתנדבי הארגון דאגו להכניס אלפי אנשים שבאו במגע עם חולים לבידוד, וזאת במטרה ברורה של קטיעת שרשרת ההדבקה והצלת חיים.

בזק”א מבקשים להזכיר ש”כל אדם המבצע בדיקת קורונה הרי שהוא חב בידוד ועליו להיכנס מיידית לבידוד עד לקבלת הודעה שלילית מתוצאת הבדיקה או לחילופין להמשיך בבידוד עם קבלת תוצאה חיובית”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתם חוגגים כאילו אין אלוהים ומסכנים את הזקנים
    04/10/2020 17:15
    נבלות
  1. אני אגלה לכם סוד . ההוא למעלה רואה הכל