הרב מאשדוד שנפגע מטיל כשחילק אוכל לנזקקים שוחרר מבית החולים

הרב אשר ביטון, בן ה-62 מאשדוד, שנפצע קשה מהרקטה שנורתה מעזה בעת חתימת הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ובחריין - שוחרר מבית החולים
חרדים 10
י"ג תשרי התשפ"א / 01.10.2020 12:16

הרב אשר ביטון, תושב רובע ט’ באשדוד, שנפצע באורח קשה קשה מהרקטה שנורתה מעזה שוחרר מבית החולים אסותא, שם היה מאושפז יותר משבועיים.

הרב ביטון, אב ל-15 ילדים, בן ה-62, נפצע מפגיעת הרקטה שנורתה במקביל לטקס החתימה על הסכמי השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין בבית הלבן – בעת שהיה בדרכו לחלוקת לחם לנזקקים.

הוא הובהל למחלקת טיפול נמרץ באסותא, לאחר שנפגע קשה בידו השמאלית מרסיס, וסבל מפגיעות פנימיות חמורות.

לאחר מספר ניתוחים ומאמצים מצד הצוות הרפואי, הוא הועבר בשבוע שעבר, לאחר שהתעורר מההרדמה, למחלקת כירורגיה.

אתמול הוא חזר לחיק משפחתו, אשתו רבקה וששת ילדיהם הצעירים שחיים עמם.

רעייתו רבקה אמרה לאחר הפציעה, בשיחה עם חדשות 12: “המנהל של החנות אמר לו להזיז את האוטו קצת ואז ככל הנראה זה קרה. ראינו את הרכב של בעלי עומד שם. התקשרתי אליו ואף אחד לא ענה. שמעתי שמישהו לחץ בלי כוונה על הטלפון, שמעתי צעקות ומשטרה ואמבולנסים, תפסתי מונית והנהג טס לזירה”.

רבקה סיפרה שראתה את הרכב של בעלה דרך אתר חדשות: “ראינו שזה האזור ואת הרכב שלו עומד שם עם חלונות מנופצים. צעקנו ואמרנו שזה לא יכול להיות. כשהגענו לזירה, אמרו לי לא להיכנס לזירה. הבן שלי שבא איתי צעק ובכה ואמר לשוטרים: ‘זה אבא שלי, תנו לי לעבור!”

לדבריה, בעלה הצליח להגן על עצמו, כשהניח את הידיים על הראש ושכב על הקרקע, אך הוא נפגע מרסיסים בחלקים רבים בגופו: “הוא שכב על הרצפה עם היד על הראש, יש לו הרבה פגיעות פנימיות. אני עדיין בהלם ומרגישה כמו באיזה סיוט שעוד לא התעוררתי ממנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברוך השם, בשעה טובה. שתהיה רפואה שלמה!!!
    02/10/2020 00:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ורק שמחות!!!