‘הפקרות בגלל ההנהגה שלהם’: ומה ההסתה היומית של אביגדור ליברמן?

ליברמן ממשיך בהסתה הבלתי פוסקת נגד הציבור החרדי: "‏‏מה שקורה במגזר החרדי זו הפקרות שנובעת מהתנהלות ההנהגה שלהם ומהתנהלות נתניהו שמוכר את מדינת ישראל מכירת חיסול לראשי ש"ס ויהדות התורה"
אריה ריבקינד
י"ב תשרי התשפ"א / 30.09.2020 20:19

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, לא נח לרגע – וממשיך גם הערב (רביעי), יומיים אחרי יום כיפור, בהסתה הבלתי פוסקת נגד הציבור החרדי.

בציוץ בחשבון  הטוויטר שלו, כתב ליברמן:

“‏‏מה שקורה במגזר החרדי זו הפקרות שנובעת מהתנהלות ההנהגה שלהם ומהתנהלות נתניהו שמוכר את מדינת ישראל מכירת חיסול לראשי ש”ס ויהדות התורה”.

הוא הוסיף: “האיש נאחז בשלטון בקרנות המזבח וכדי לשרוד באופן אישי הוא מוכן להקריב את בריאות הציבור, המובטלים והעצמאים שקורסים מיום ליום”.

פרויקטור הקורונה, פרופ’ רוני גמזו, הציג הערב נתונים מדאיגים במיוחד לשרי קבינט הקורונה, המעידים שמצב התחלואה במגזר החרדי הוא החמור מבין כל יתר המגזרים – ובמספרים משמעותיים.

מהנתונים עולה כי נכון להיום, שיעור בדיקות הקורונה החיוביות המתבצעות במגזר החרדי עומד על 28.6%, זאת בהשוואה ל-13.4% בדיקות חיוביות במגזר הערבי.

במגזר הכללי לעומת זאת, אחוז הבדיקות החיוביות אמנם גבוה, אך נמוך בהשוואה למגזר הערבי ובטח למגזר החרדי – 11.9% מהבדיקות חיוביות.

מפילוח הנתונים במגזר החרדי לפי גיל עולה כי הרוב הגדול של הנדבקים החדשים הם גברים צעירים בגילאי 17-24. אחריהם – ילדים ונערים בגילאי 10-16.

לשרים הוצגה תמונת מצב לפיה תפוסת מיטות הקורונה בבתי החולים עומדת על 85% נכון להיום.

במקביל הובהר להם כי קצב ההכפלה של מספר החולים היומי עומד על כל 26 ימים וכי מקדם ההדבקה עומד כעת על 1.

עוד הוסבר כי מבחינת מקדם ההדבקה בערים בעלות תחלואה גבוהה – ביתר עילית, טבריה, רחובות, אשדוד ומודיעין עילית – קצב ההכפלה השבועי נע בין 1.8 ל-1.5.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות