‘אם נידחק לפינה’: המשטרה עצרה 7 מתפללים מ’הפלג’ במודיעין עלית

שבעה ממתפללי בית הכנסת של 'הפלג' בשכונת נאות הפסגה עוכבו לחקירה, לאחר שסירבו להזדהות ולהתפנות • שאר המתפללים פוזרו • בפלג מאיימים: "אם נידחק לפינה תיתקלו בהפגנות של ציבור בני התורה בכל פינה בארץ"
חיים טוויל
י"א תשרי התשפ"א / 29.09.2020 14:24

בצהרים (שלישי) התקבל דיווח במוקד המשטרה על עשרות מתפללים בתוך בית כנסת ‘בית שמואל’ של ‘הפלג הירושלמי’ בשכונת נאות הפסגה בעיר מודיעין עלית.

כוחות משטרה שהוזעקו לזירה הבחינו בעשרות מתפללים בתוך בית הכנסת, כשהם אינם עוטים מסכות ואינם שומרים על מרחק אחד מרעהו – וזאת בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות ותוך הפרת הסגר.

שבעה מתפללים עוכבו לחקירה, לאחר שסירבו להזדהות ולהתפנות – ושאר המתפללים פוזרו.

במקביל סגרה המשטרה את מתחם הבדיקות של קופת חולים ‘כללית’ ברחוב מסילת יוסף בקרית ספר, לאחר התקהלות המונית.

גם בריכוזים חרדיים אחרים נרשמה התקהלות וצפיפות בתורים לבדיקות.

ב’פלג הירושלמי אמרו בתגובה: “את ויז’ניץ ידעתם לכבד, מבעלזא התעלמתם לגמרי, למאה שערים אתם לא מעזים להיכנס, ובמוקדי הבדיקות בערים החרדיות אתם לא נוקפים אצבע כדי לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע הדבקה. לא נהפוך לשעיר לעזאזל של הציבור החרדי. נקודה!

“אם פניכם למלחמה, זכרו דבר אחד שרק אתם יודעים: ההפגנות בבלפור הם משחק ילדים, אם נידחק לפינה תיתקלו בהפגנות של ציבור בני התורה בכל פינה בארץ.”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יש צדק
    29/09/2020 16:18
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הם צודקים בהחלט שזו חוצפה שמתעלמים מבעלז שמזלזלים בחיי אדם ומתקהלים באלפים ועוד כמה חסידויות שאדמוריהם פוחדים שהציבור יגלה שאפשר לחיות בלעדיהם