מועמד חדש לנשיאות: יהודה גליק החליט בימי ראש השנה שהוא רץ

חבר הכנסת לשעבר מהליכוד, יהודה גליק, הודיע לחברי כנסת בימין כי בכוונתו להתמודד על תפקיד נשיא המדינה: "אני מתגעגע לימים שבהם היינו חברה סולידרית, חברת מופת"
אריה ריבקינד
ט' תשרי התשפ"א / 27.09.2020 13:59

מועמד חדש לנשיאות המדינה: חבר הכנסת לשעבר מהליכוד, יהודה גליק, הודיע לחברי כנסת בימין כי בכוונתו להתמודד על תפקיד נשיא המדינה. כך דווח לראשונה ב’זמן ישראל’.

גליק, בן 55,  ביקש מבני שיחו לתמוך בו והודיע כי הוא היחידי מבין כל המועמדים שמתאים לתפקיד.

“בראש השנה ישבתי עם עצמי יומיים שלמים והחלטתי שאני רץ”, סיפר גליק לחברי הכנסת איתם שוחח. “אני רואה מה קורה היום בעם. אני כואב את הפירוד והשיסוי. אני מתגעגע לימים שבהם היינו חברה סולידרית, חברת מופת, שרצינו להיות אור לגויים ולא להיאבק ולשנוא כך אחד את השני. אפשר לחזור לשם”.

גליק, חובש כיפה סרוגה,  היה חבר כנסת בליכוד בין השנים 2019-2016.

גליק הוא נפגע איבה פעמיים: באוקטובר 2014 הוא נורה בירושלים בידי איש הג’יהאד האסלמי ונפצע קשה מאד. הוא החלים מהפציעה באורח ניסי. בפעם השניה הוא הותקף לפני כשלושה וחצי חודשים, בעת שהגיע לנחם את משפחת אל חלאק בואדי ג’וז בירושלים.

גליק הותקף בידי פורעים רבים, ונחבל בכל גופו. חלק מהתוקפים נתפסו, וכנגד שלושה מתוכם הוגשו כתבי אישום.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שיבדוק אם יקבל רוב בנאמניו
    28/09/2020 19:46
    נאווי
  1. קודם כל שינסה לבדוק אם ייבחר לנשיא מדינת יהודה, ואח״כ שישחק במגרש של הגדולים

  2. אצלי גם הסבתא
    29/09/2020 02:44
    יקי
  3. אצלי גם הסבתא החליטה בימים האחרונים שהיא תרוץ לנשיאות ושאין מועמד או מועמדת טובים ממנה. “חוץ מזה” אמרה היא “אם הגליק הזה יכול להיות נשיא, נו אז בוודאי אני כבר יכולה אפילו להיות מלכת בריטניה”.