אבי ניסנקורן מסית: “הקורונה החלה במגזר החרדי והערבי”

שר המשפטים בניסיון להצדיק את הפגנות-ההדבקה של השמאל: "הקורונה החלה במגזר החרדי והערבי אבל עכשיו זה בכל המדינה...״ • אנשי תקשורת חרדים: "הברנש שכח את הפיראט האדום, את התייר מאיטליה ואת נערי הגימנסיה הירושלמית שהמיטו עלינו את הגל הראשון והשני"
אריה ריבקינד
ט' תשרי התשפ"א / 26.09.2020 21:19

בכיר כחול לבן, שר המשפטים אבי ניסנקורן אמר הערב בראיון שהעניק לחדשות 12, כי הציבור החרדי אשם בנגיף הקורונה.

ניסנקורון, המבקש להצדיק את ההפגנות של השמאל נגד ראש הממשלה, טען בראיון: “ההפגנות הן לא הסיבה לקורונה. הסיבה לקורונה זה אירוע שדרך אגב התחיל באוכלוסייה החרדית והערבית, אבל עכשיו זה בכל המדינה. חייבים לעצור את זה”.

 

ח”כ אופיר סופר מהאיחוד הלאומי הגיב: “אז מה בעצם אתה אומר אדוני שר ההפגנות, שהקורונה זה באשמת החרדים והערבים? תתבייש!

“אתה וחברייך לא מסוגלים לקחת אחריות ולשים סוף להפגנות הללו לשבועיים. בניגוד אלייך אנחנו בתור נציגי המגזר הדתי אמרנו שצריך לסגור בתי כנסת ביום הקדוש לעם היהודי רק בשל קדושת החיים הקודמת לכל”.

איש התקשורת גואל וקנין הגיב: “אבי ניסנקורן הוא התגלמותה של הדמות בגללה אנשים טובים וראויים סולדים מפוליטיקה ומפוליטיקאים. הברנש שכח את הפיראט האדום, את התייר מאיטליה ואת נערי הגימנסיה הירושלמית שהמיטו עלינו את הגל הראשון והשני”.

העיתונאי משה גלסנר מ’קול ברמה’ צייץ: “ברור שהתחיל אצל החרדים. כי הפיראט האדום זה שם של אדמו”ר, והיציע המזרחי בבלומפילד הוא טיש חסידי”.

העיתונאי נועם זיגמן כתב: “מנסה לשכתב היסטוריה? הקורונה החלה אצל החרדים? מוזמן ללכת לאזור חודש אדר (מרץ בשבילך), בדוק שם איפה היא החלה. מי היו הראשונים שייבאו לנו מסין את הנגיף”.

איש התקשורת ישראל בלק כתב: “מה אתם מתרגשים? זה לא נגיד שח”כ יצחק כהן מש”ס אמר לקושניר שיש לו מבטא רוסי. כולה אמר על ציבור שלם שהם מפיצי מחלות”.

שר המשפטים, שהבין כי הסתבך עם החרדים, ניסה להצטדק: “מאז ומתמיד אני מכבד כל אדם באשר הוא. אם לא הובנתי, התייחסתי לכך שמוקדי ההתפרצות לפני שבועיים היו בערים מסויימות וכעת הם בכל הארץ. חבל שיש מי שמנסים לעוות את כוונתי. הקורונה לא מבדילה בין מגזרים. במקום לשסות ולפלג, כדאי שבערב יום הכיפורים נתמקד כולנו בשיתוף פעולה במאבק במשבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם הקורנה לא מבדילה בין מגזרים
    26/09/2020 23:53
    חנן
  1. אז אולי כדאי לכחת אחריות ולהפסיק לכמב שבועות עד חודש את ההפגנות….