מיקי זוהר: אם ההפגנות יימשכו אקרא לנתניהו לפרק את הממשלה

יו"ר הקואליציה: "כחול לבן בשם העקרונות יחריבו את הבית עלינו כולנו, גם עליהם וגם על הליכוד, ממשיכים לעודד את אותן הפגנות הזויות" • על הסגר: "כשאתה מגיע ל-7000 נדבקים ביום מה אנחנו צריכים לעשות? לחכות שיהיו 20 אלף נדבקים ביום?"
חרדים 10
ו' תשרי התשפ"א / 24.09.2020 17:32

יו”ר הקואליציה ח”כ מיקי זוהר שוחח היום (חמישי) עם מזל מועלם בערוץ כנסת – ותקף את מפלגת כחול לבן ואת מפגיני השמאל המפגינים בבלפור.

זוהר אמר: “אנחנו מאבדים מנדטים בגלל שהתחלואה גוברת ולא הצלחנו להביא את ישראל לחוף מבטחים, לא בגלל שהמפגינים מצליחים לשכנע אנשים”.

לדבריו, משום כך המפגינים מעוניינים בהחמרת המצב ועלייה בתחלואה כדי שהאהדה לממשלה תרד. “אנחנו הלכה למעשה לא יודעים לשכנע את הציבור לשמור ולאכוף ההנחיות בזמן שאנחנו מאפשרים לאלפים להפגין”.

זוהר לא חסך בביקורת גם משותפיו לקואליציה: “כחול לבן בשם העקרונות יחריבו את הבית עלינו כולנו, גם עליהם וגם על הליכוד, ממשיכים לעודד את אותן הפגנות הזויות”.

גם היועמ”ש מנדלבליט ספג ביקורת מצד יו”ר הקואליציה: “כמה מפתיע שהיועץ המשפטי לממשלה מגבה אותם. זו באמת הפתעת השנה. כחול לבן והיועמ”ש מגבים את המפגינים ללא שום הגיון סביר ואני מקווה שיתעשתו משום שאם הם לא יתעשתו – אני אפעל לפירוק הממשלה.

“אני אקרא לראש הממשלה לפרק את הממשלה הזאת, עד שעניין ההפגנות יושווה לכל התקהלות אחרת במדינת ישראל”.

מפגיני השמאל. צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

על הסקר המעניק 8 מנדטים למפלגה בראשות יפעת שאשא ביטון אמר זוהר: “אני מניח שהפופוליזם הזה שהיא נוקטת בו, תוך סיכון כל האוכלוסייה הישראלית, ויכול להיות שגם לה יש חלק מאוד גדול בכך שיש לנו 7000 נדבקים ביום, הפופוליזם הזה מדבר לחלק מהציבור, אני לא בטוח שזה יחזיק מעמד ואני לא בטוח שזה יבוא לידי ביטוי בבחירות”.

על ההחלטה להטיל סגר אמר ח”כ זוהר: “ייתכן שלא הייתה לנו שום ברירה. כשאתה מגיע ל-7000 נדבקים ביום מה אנחנו צריכים לעשות? לחכות שיהיו 20 אלף נדבקים ביום? הגענו לנקודה שהיא באמת מסוכנת.

“איבדנו שלושים וכמה אזרחים אתמול שנפטרו מקורונה אתמול ויכול להיות שזה רק ילך ויעלה, והדבר הזה הוא לא סביר. צריכים לעצור את זה. זו מגפה מסוכנת שפוגעת בבריאות של בני אדם, גם אם לא נפטרים מהמחלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות