“טעות שלי. צר לי מאוד”: פרופ’ יורם לס התנצל בפני פרקליט הצמרת

אחר שהאשים בתכניתו ברדיו 103FM את הפרקליט היהודי-אמריקני פרופ' אלן דרשוביץ' בכך שביצע מעשים חמורים במיוחד, ובעקבות תביעת הענק שהוגשה נגדו - התנצל היום לס בשידור חי
יוני גרין
ו' תשרי התשפ"א / 24.09.2020 13:41

מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר, פרופ’ יורם לס, התנצל היום (חמישי) בפני הפרקליט היהודי-אמריקני פרופ’ אלן דרשוביץ’ על כך שהאשים אותו לפני שבועיים במעשים חמורים במיוחד.

בפתח תוכניתו ברדיו 103FM – אמר פרופ’ לס: “אני מבקש להתנצל בפני פרופ’ דרשוביץ על האמירות שלי בעניינו בתכנית ולחזור בי מכל טענה שהעליתי כלפיו. הדברים התבססו על טעות שלי. צר לי מאוד, באמת צר לי מאוד, אם נגרמה לו עוגמת נפש”.

ההתנצלות של פרופ’ לס הגיעה לאחר שלפני כשבוע הגיש דרשוביץ תביעת ענק בעוולת לשון הרע נגד פרופ’ יורם לס ורדיו 103FM על סך מיליון דולר.

בתביעה צוין כי במהלך שיחה עם מאזינה אמר פרופ’ לס כי דרשוביץ “הודה” במעשים החמורים – והמשיך: “הוא הודה במו פיו”.

בכתב התביעה נכתב, כי “דבריו של פרופ’ לס הם לשון הרע במדרג החמור ביותר משום שהם משפילים ומבזים את דרשוביץ והופכים אותו למטרה לשנאה, לבוז וללעג”.

פרופ’ לס. צילום: רדיו 103

עוד נכתב כי “הנתבעים (פרופ’ לס, עורך התוכנית, המפיק הראשי ומנכ”ל תחנת הרדיו) לא רק שידרו דברים שקריים אלה, ולא רק שלא נקטו לפני השידור, או בכל מועד אחר, אמצעים כלשהם להיווכח אם הדברים אמת או לא, הם אף ניסו להעניק ללשון הרע ששידרו  תוקף על ידי כך שציינו בכזב כי פרופ’ דרשוביץ הודה בדברים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יוסף
    24/09/2020 16:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מי שמודה בטעות כנראה בשאר דבריו צודק