בן 46 מב”ב נעצר: ביצע מעשה חמור בחרדית שלקח טרמפ

צעירה חרדית הגישה תלונה נגד חרדי שהסיע אותה טרמפ באזור בני ברק רמת גן • למרות שלא הייתה לה היכרות מוקדמת עמו, היא נענתה בחיוב להצעה לנסוע עמו טרמפ ובעת שישבה ברכבו תקף אותה • החשוד נעדר מהדיון בשל חשש כי נדבק בקורונה • נציג המשטרה: "כל האירוע מוקלט"
חיים טוויל
ו' תשרי התשפ"א / 24.09.2020 12:36

כיממה אחרי שצעירה חרדית הגישה תלונה במשטרה בחשד לתקיפה חמורה ברמת גן, הצליחו בלשי מרחב דן לבצע את מעצרו של החשוד במעשה – חרדי תושב בני ברק בן 46.

הבוקר (חמישי) בית משפט האריך את מעצרו של החשוד ב-6 ימים.

החשוד לא נכח הבוקר בדיון מאחר והיה לו חום של 38 מעלות. לטענתו, הוא חי עם הוריו בבית ושניהם מאומתים לנגיף הקורונה.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, האירוע שהתרחש ביום שלישי, הוקלט בטלפון של הצעירה.

המעצר של האיש בוצע לאחר שביום שלישי הגיעה המתלוננת אל תחנת המשטרה ברמת גן, וסיפרה כי בעת שפסעה בשעת לילה ברחוב באיזור בני ברק רמת גן, ניגש אליה החשוד והציע להסיע אותה למחוז חפצה.

המתלוננת, למרות שלא הייתה לה היכרות מוקדמת עם החשוד, נענתה בחיוב להצעה ובעת שישבה ברכבו של החשוד החל, לדבריה, לשלוח ידיים לעבר גופה ובהמשך תקף אותה וביצע מה מעשה חמור – כל זאת חרף התנגדותה.

בחקירתו במשטרה אישר החשוד את המפגש עם אותה מתלוננת, אולם הכחיש את העבירות החמורות המיוחסות לו.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, במהלך הדיון אמר נציג המשטרה, כי מדובר באירוע חמור וביקש מבית המשפט להאריך את מעצר החשוד בשבעה ימים.

“לפני מספר ימים הגיעה הודעה למשטרה כי החשוד ביצע את עבירה במתלוננת. משטרת ישראל באותו לילה, עשתה מספר פעולות טכניות והגענו לחשוד. כל האירוע מוקלט אודיו בטלפון של המתלוננת”, אמר נציג המשטרה.

בהמשך הוסיף כי הוא חשוד גם בהכשלת שוטר, לאחר שאתמול צוות שוטרים שהגיע לכתובת של החשוד על מנת לעצור אותו, הוא טען שהוריו מאומתים לקורונה.

הסנגור טען בדיון, כי מדובר באדם ללא עבר פלילי, נורמטיבי, נשוי עם 4 ילדים, בן אדם עובד, שמכחיש את כל החשדות נגדו.

הסנגור הוסיף כי מדובר באדם חולה סכרת, שמקבל תרופות בכל יום. הוא ביקש מבית המשפט לשקול חלופה אחרת ולא להשאירו במעצר, היות ואין מסוכנות או חשש להמלטות מאימת הדין ובטח לא שיבוש הליכי חקירה.

השופטת ענת יהב, האריכה את מעצר החשוד בשישה ימים וציינה כי קיים חשד סביר ואף למעלה מכך כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות.

“נוכח התלונה המפורטת של המתלוננת,  תמלול הקלטה ועדויות נוספות, מהן עולה כי כבר בזמן אמת המתלוננת לא הסכימה למעשים שבוצעו בה, כמו גם ניתן להבין על אופי המעשים. לכך יש להוסיף כי על פניו נראה, על פי החשד, שהחשוד ניצל את מצבה הפיסי של המתלוננת”.

החקירה נמשכת.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בהחלט חמור
    24/09/2020 18:11
    שטונזל
  1. ואף מגעיל שאדם המתקרא חרדי עשוה מעשים כאלו. אבל יש לי שאלה מדוע עולה צעירה חרדית על טרמפ של איש זר? זה מעשה לא מקובל במחוזות החרדיים לפחות כך היה נהוג עד לפני 8 שנים