הצעירה שרגלה נקטעה מקריסת עץ בב”ב: ‘היא התעוררה ומודעת למצב’

אליה יפת, בעלה של אורית שרגלה נקטעה מנפילת העץ בבני ברק, סיפר: "היא התעוררה והיא מודעת למצב טוב מאוד" • " שמעתי רעש של משהו שנופל, פחדתי שהעץ קורס ומפיל את המטבח" • קרובת משפחה: "היא לא הספיקה לברוח – צעקה לבעלה לחסום לה את העורקים"
חרדים 10
ה' תשרי התשפ"א / 23.09.2020 14:06

אליה יפת, בעלה של אורית יפת, הצעירה בת ה-19 שנפצעה אתמול (שלישי) באורח קשה מעץ שקרס לחצר בית ברחוב הלוחמים בני ברק, סיפר היום על האירוע בו נקטעה הרגל של רעייתו.

אורית  התעוררה בבית החולים ועודכנה על הפגיעה הקשה שהובילה לקטיעת רגלה. מצבה יציב.

אליה, בנו של הזמר ואיש החסד אבי בן ישראל – סיפר ל’כאן חדשות’: “הייתי בבית בחדר שלי, פתאום שמעתי רעש של משהו שנופל. רצתי לסלון, פחדתי שהעץ קורס ומפיל את המטבח. שמעתי צעקות ‘אליה אליה’. ואז ראיתי אותה, ה’ ישמור, על הרצפה”.

בני הזוג נישאו לפני שלושה חודשים.

הבעל הטרי: “ברוך ה’, העיקר שהיא איתנו והיא התעוררה והיא מודעת למצב טוב מאוד. כנראה זה התיקון שלנו. רק תפילות שהכול יעבור. היא מעכלת שהכול בסדר, היא מרגישה בסדר, אבל זה היום הראשון. כולם תומכים. הלב של כולם איתנו ברוך השם.

“היא הייתה על הרעפים, פתאום שמעו רעש ופתאום זה קרס וקרה מה שקרה. עכשיו זה רק גורם לי להעריך אותה יותר ולהבין את המתנה שקיבלתי”.

אורית יפת ובעלה אליה. צילום: באדיבות המשפחה

אילנה, קרובת משפחה של אורית, סיפרה לחדשות 13: “היא וחמותה עלו לגג לסדר משהו, פתאום הן ראו את העץ נופל – הן לא הספיקו לברוח. חמותה דחפה אותה וצעקה ‘תברחי, תברחי, תצילי את עצמך קודם’, אבל זה נפל עליה. שתיהן נפלו, ברוך השם שלא יותר גרוע – שתיהן יכלו למות”.

“המצב של בעלה מאד קשה, כולם בטראומה”, הוסיפה אילנה. “הוא גם ראה את זה, עלה למעלה והיא צעקה לו: ‘תחסום לי את העורקים, תפוס את הרגל, תעשה משהו’, לראות דבר כזה זה לא פשוט, הוא גם ילד בן 22”.

המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות