אתר ערוץ 7 חזר לפעול: “נעשו ניסיונות רבים לפרוץ אלינו”

לאחר שעות ארוכות בהם הופל אתר ערוץ 7 ע"י האקרים טורקים - הוא עלה שוב • לדברי ערוץ 7 נעשו בעבר ניסיונות רבים של גורמים פרו-פלסטינים לפרוץ לאתר • המתכנת הבכיר מותח ביקורת על הספק שלא עדכן אותם בפריצה • "על חברת LiveDns היה לתגבר את האבטחה בעקבות ניסיונות החדירה בחודשים האחרונים לאתרים ישראלים אך היא נכשלה".
נחמן וייס
י' אב התשע"ד / 06.08.2014 17:30

חזר לאוויר.  לאחר שבמשך שעות ארוכות אתר ערוץ 7 הופל מהרשת ע”י האקרים טורקים, הוא חזר לפעילות.

אתמול בשעות הבוקר, התפלאו גולשי אתר ערוץ 7 לגלות, כי במקום להתעדכן בדיווחי האתר, מופיע על המסך הודעת נאצה נגד ראש הממשלה נתניהו ומנהיגי המערב.

את הפריצה ביצעו האקרים טורקים, שאף חתמו “מטורקיה באהבה רק לפלסטין”. תחילה חדרו האקרים למערכת הניהול של LiveDNS  ושינו את פרטי החברה ורק לאחר מכן חיבלו בכתובת הדומיין ולכן אף התרעה על החדירה לא הגיעה לצוות האתר.

לדברי ערוץ 7, אין זה הניסיון הראשון, ובמשך תקופה ארוכה הם חווים גל של ניסיונות פגיעה מצד האקרים פרו-פלסטינים, שמבקשים לפגוע באתר המזוהה עם הימין הישראלי.

למרות שהאתר כבר באוויר, מדווחים בערוץ 7 כי כ-50% מגולשי האתר עדיין נתקלים בבעיה זאת מכיוון שהספקים השונים טרם ביצעו את השינוי אצלם ועל כן הצפי לסיום התקלה הוא בשעות הקרובות.

משה למפרט, המתכנת הבכיר באתר ערוץ 7, הביע ביקורת כלפי חברת LiveDns שלא טרחה לעדכן באופן מיידי את אנשי ערוץ 7 ועל הצלחת החדירה לתחומם בלי שמערכת האבטחה שלהם מנעה זאת. “על חברת LiveDns היה לתגבר את האבטחה בעקבות ניסיונות החדירה בחודשים האחרונים לאתרים ישראלים אך היא נכשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות