סוער • צפו: ‘אתה אנרכיסט, עבריין מורשע’ מול ‘העוזר של אלי ישי’

אריה ריבקינד
|
ד' תשרי התשפ"א / 22.09.2020 17:37
ח”כ אלי אבידר התעמת עם ח”כ קטי שטרית, ח”כ שלמה קרעי התעמת עם אביגדור ליברמן ועודד פורר • “להבדיל מכם, השופרות שלא ראויים לתקיעה בימים הנוראים, אני נבחרתי בבחירות דמוקרטיות בליכוד. זו אינה מפלגת נישה זניחה המבוססת על דיקטטור אחד, עבריין מורשע ואנרכיסט”

זה החל בעימות של ח”כ אלי אבידר מ’ישראל ביתנו’ עם ח”כ קטי שטרית מהליכוד במהלך נאומו במליאה.

“נגיף הדיקטטורה השתלט עליכם, במוצ”ש הקרוב נגיע לבלפור, כי אין לנו ארץ אחרת”, אמר אבידר.

שטרית קראה לעברו: “איפה האחריות שלכם? איפה התרומה שלך למלחמה בנגיף? מה קורה לך? אתה מעודד אנשים להגיע להפגנות, אני בשוק”.

בהמשך עלה לנאום ח”כ עודד פורר מישראל ביתנו – וגם במהלך נאומו התפתחה מהומה.

ברקע ח”כ שלמה קרעי צועק לליברמן: “אתה קורא לאנרכיה במדינת ישראל”. ליברמן משיב וקרעי לא מוותר: “אתה אנרכיסט, אתה עבריין מורשע”.

פורר” “מציע להרגיע את עוזרו של אלי ישי לשעבר, הנציג של ש”ס בליכוד, גם בו אתה יכול לנזוף כשהוא מפריע לנו”.

לאחר צווחות של ליברמן וקרעי אחד על השני, עולה קרעי אל הדוכן במליאה: “חמורה מכל הקריאה של ליברמן לאזרחי ישראל שלא לשמור על הנחיות משרד הבריאות מדובר בהמרדה והפיכה אנטי דמוקרטית למי שאין לו מושג מה זו דמוקרטיה”.

הוא התייחס למה שאמרו עליו “השופרות של ליברמן שנאמו כאן קודם” – ואמר:  “אני נציג של הנגב, של הפריפריה, של הזוגות הצעירים של ש”ס ושל ג’, ושל הרב מאזוז ושל ימינה ושל כל אזרחי ישראל בליכוד.. להבדיל מכם, חברי ישראל ביתנו, השופרות שלא ראויים לתקיעה בימים הנוראים, אני נבחרתי בבחירות דמוקרטיות בליכוד… זו אינה מפלגת נישה זניחה המבוססת על דיקטטור אחד, עבריין מורשע ואנרכיסט, המנסה ליצור תוהו ובוהו ולהוביל את ישראל לעברי פי פחת”.