דיווח: הפרקליטות תגיש כתב אישום נגד ליצמן מיד לאחר החגים

לפי דיווח ב'ידיעות אחרונות', הפרקליטות צפויה להגיש כתב אישום נגד הח"כ החרדי מיד אחרי החגים - בחשד שפעל למנוע את הסגרתה של מלכה לייפר לאוסטרליה
חרדים 10
ד' תשרי התשפ"א / 22.09.2020 11:21

בפרקליטות המדינה מתכוונים להגיש אחרי החגים כתב אישום נגד חבר הכנסת יעקב ליצמן, בחשד כי פעל למנוע את הסגרתה של מלכה לייפר לאוסטרליה. כך מדווח הבוקר (שלישי) ‘ידיעות אחרונות’.

אתמול קבע בית המשפט המחוזי בירושלים כי לייפר, החשודה בביצוע מעשים חמורים בתלמידות בבית ספר במלבורן, תוסגר.

לפי המלצות המשטרה שפורסמו כבר לפני יותר משנה, בפרשת מלכה לייפר – בה ליצמן חשוד כי סייע למנוע את הסגרתה –  יש תשתית להעמיד לדין אותו לדין בעבירות של מרמה, הפרת אמונים והדחת עד.

על פי החשד, ליצמן ניצל לכאורה את מעמדו ומרותו במשרד הבריאות, במטרה להשפיע באופן פסול על שיקול דעתם של מגוון גורמי מקצוע הכפופים לו.

כך הוא חשוד כי ניסה להשפיע באופן פסול על חוות דעתם של מספר פסיכיאטרים עובדי משרד הבריאות, אשר מונו על ידי בית המשפט המחוזי בירושלים לקבוע את כשירותה הנפשית של מלכה לייפר.

כמו כן, הומלץ להעמידו לדין בעבירות מרמה, הפרת אמונים והצעת שוחד בפרשה בה פעל, לפי החשד, כדי למנוע את סגירתה של מסעדה של מקורבו, בגלל ממצאי תברואה חמורים שגרמו לתחלואה של כמה אנשים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עכשיו הבנתם למה הוא התפטר?
    23/09/2020 12:39
    דוד
  1. הוא חיפש רגע זהב להתפטר בכבוד כאילו להגן על משהו, אבל פשוט הקדים במעט את הפרקליטות. שהרי כתב אישום = פיטורים מידיים משר. וזה כל הסיפור.