יועץ הניו-מדיה של נתניהו שהפר בידוד: “הייתי צריך להקפיד יותר”

טופז לוק, האחראי על מערך הניו מדיה של ראש הממשלה ואחד היועצים שהפרו בידוד, אמר כי ההנחיות שקיבל עם חזרתו מארה"ב השתנו כמה פעמים • אמר למקורביו: "בכל מקרה אשלם את הקנס מיוזמתי"
אבי כץ
ד' תשרי התשפ"א / 21.09.2020 21:12

טופז לוק, יועצו של ראש הממשלה, שהפר את הבידוד שבו היה אמור להיות כמו כל חברי המשלחת ששבו מוושינגטון, שוחח הערב (שני) עם מקורביו וטען כי ההנחיות שקיבל השתנו כמה פעמים, אך הודה שהיה “צריך להקפיד יותר”.

“אני מתנצל שהפכו אותי לכלי ניגוח בראש הממשלה, ובכל מקרה אשלם מיוזמתי את הקנס”, אמר לוק.

לוק, היועץ האחראי על מערך הניו-מדיה של נתניהו,  טס בשבוע שעבר עם משלחת ראש הממשלה לוושינגטון, לטקס החתימה על הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ובחריין. על פי הנחיות משרד הבריאות, הוא  אמור היה להיות בבידוד ביתי עד ליום שני בבוקר.

אלא שבמוצאי שבת נקראו חברי המשלחת להגיע בכלי רכב למשרד ראש הממשלה, ולהיבדק במתחם דרייב-אין.

אלא שלאחר הבדיקה – כך עולה מנתוני הצילומים והסרטונים של מפגינים מאמש – הוא שהה בהפגנה בסמוך לבית ראש הממשלה בבלפור, כשהוא אוחז במצלמה.

על פי עדויות חלק מהמפגינים, לוק ביקש לתעד אותם כשהם ללא מסכות או מפרים את הנחיות משרד הבריאות.

השרה אורית פרקש-הכהן מכחול לבן אמרה בישיבת הממשלה: “אני מודאגת מהדוגמה האישית שאנחנו צריכים לתת לציבור על ההנחיות שאנחנו מעבירים, על עצמנו על היועצים שלנו. כשאני קוראת כתבות על יועצים כאלה ואחרים שמפרים בידוד – זה לא נכון לנו כממשלה, לא נותן דוגמה אישית ופוגע באמון הציבור”.

נתניהו, שלא אהב את ההתנפלות על יועצו, בעוד עשרות אלפי אנשי שמאל מפירים את ההנחיות – השיב: “מכיוון שהדברים הופנו אליי, אני חושב שכולם צריכים ללמוד את ההנחיות של משרד הבריאות ולהקפיד עליהן ולאכוף אותן בצורה שוויונית. רואים את זה בהנחיות על אכיפת ההפגנות. עכשיו פתאום כולם מתעוררים מול אדם אחד. כל מי שהפר בידוד צריך לשלם קנס אבל אסור שתהיה אכיפה בררנית, יהודים ערבים, ושמאל ימין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות