העורך הראשי של ‘הארץ’: צריכים לדאוג מהזינוק לצמרת של בנט

העורך הראשי של 'הארץ', אלוף בן, מצביע על הסכנה: "אין ספק שבנט הוא הפוליטיקאי המוכשר ביותר שצמח כאן בעשור האחרון. ובכל זאת, אסור להתפתות. צריכים לדאוג מהזינוק לצמרת של נפתלי בנט"
חרדים 10
ג' תשרי התשפ"א / 21.09.2020 15:48

אלוף בן, עורך עיתון ‘הארץ’, מזהיר במאמר המערכת היום (שני) מפני יו”ר ימינה, ח”כ נפתלי בנט.

“הביטוי ‘אז שיהיה בנט’ מככב בשבועות האחרונים בשיחות עם קרובי משפחה וחברים. מותשים מהסגרים, הבידודים והחרדה הכלכלית, מאוכזבים מאובדן השליטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישראלים רבים נאחזים ביו”ר ימינה כמושיע מהקורונה. והם נוהרים אליו בסקרים, שבהם נפתלי בנט נוסק ל–22 מנדטים ומצטייר כמועמד המוביל במרוץ לבלפור.

“אין ספק שבנט הוא הפוליטיקאי הכי מרשים שצמח כאן בעשור האחרון. הוא רהוט ונגיש, ועל חולשתו כנואם מפצה כריזמה של מ”פ שמוביל חיילים לקרב”, כותב בן.

“והכי חשוב, הוא לא נתניהו. במקום הקמצנות ורדיפת הכבוד של ראש הממשלה, שהובילו אותו לספסל הנאשמים, בנט מצטייר כביצועיסט חסר גינונים שמשלם מכיסו את החשבון ולא אוכל חינם”.

הוא ממשיך: “עזוב, אומרים החברים ובני המשפחה, העמדות הימניות לא רלוונטיות. זה לא הנושא עכשיו, אלא הקורונה, ואם בנט ייבחר לראשות הממשלה הוא יגלה כמו קודמיו ש’דברים שרואים משם לא רואים מכאן’ ויכניס את האידיאולוגיה שלו לבידוד.

“ובכל זאת, אסור להתפתות. מי שרוצים ישראל שוויונית, שחותרת לשלום פנימי וחיצוני, ששומרת על זכויות האזרח ויש לה בית משפט חזק, צריכים לדאוג מהזינוק לצמרת של נפתלי בנט. כדאי לקחת אותו ברצינות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות