לקראת השנה החדשה: שיחת טלפון היסטורית בין הרב מאזוז לראשל”צ

לשיחת הטלפון קדמו מגעים רבים שנערכו בחודשים האחרונים, במהלכם שיגרו הרבנים את ספריהם האחד לשני • השיא היה בשבוע שעבר: הראשל"צ בירך בסוף שיעורו השבועי את ראש הישיבה, שחש חולשה, ברפואה שלימה
יוסף גרינבוים
כ"ט אלול התש"פ / 18.09.2020 13:14

תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם: שיחת טלפון היסטורית נערכה בצהרים – ערב ראש השנה – בין ראש ישיבת ‘כסא רחמים’ הגר”מ מאזוז לראשל”צ הגר”י יוסף, לקראת השנה החדשה.

בין ראש הישיבה והראשל”צ שררה במשך שנים מתיחות, על רקע פסקי הלכה ועניינים תורניים.

לחרדים 10 נודע כי לשיחת הטלפון קדמו מגעים רבים שנערכו בחודשים האחרונים, במהלכם שלחו הרבנים את ספריהם האחד לשני. השיא היה בשבוע שעבר, כאשר הראשל”צ בירך את ראש הישיבה, שחש חולשה ואושפז בבית החולים ‘מעיני הישועה’,  ברפואה שלימה בפומבי בסוף שיעורו השבועי.

כתב חרדים 10 מציין, כי הראשל”צ וראש הישיבה נפגשו בפעם האחרונה לפני יותר משש שנים, בעת ה’שבע ברכות’ שערך חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, לבתו של יו”ר ש”ס אריה דרעי.

אל האירוע שהתקיים אז חפץ דרעי להזמין, זה לצד זה, את נשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן, יחד עם הרב מאיר מאזוז ראש ישיבת ‘כסא רחמים’ והראשל”צ הרב יצחק יוסף.

מי שהוציא את המהלך אל הפועל היה הגר”ד יוסף, שהגיע  באופן מיוחד אל ישיבת ‘כסא רחמים’ בבני ברק, וישב עם ראש הישיבה לשיחה ממושכת, בסיומה סוכם הגר”מ מאזוז יגיע אל שמחת השבע ברכות ויפגש עם הראשל”צ בחדר צדדי, על מנת ליישר את ההדורים ביניהם.

לאחר התלבטות, ותוך שמירה על סודיות מלאה – נפגשו אז שני הרבנים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק בריאות!!!
    18/09/2020 16:00
    אני
  1. שנה טובה ובריאות ושמחה ואהבה וטוב ושפע!!!!