המנכ”ל שחלה בקורונה: בואו לא נקמבן, לא נחשוב איך משקרים • צפו

יוסי קקון, מנכ"ל מועצת רכסים, שחלה יחד עם כל משפחתו בנגיף הקורונה והחלים בשבוע שעבר, הפיק סרטון, בו הוא יוצא נגד הזלזול של הציבור - ומציע לנצל את הסגר כדי לנצח את המגיפה
חרדים 10
כ"ח אלול התש"פ / 17.09.2020 16:28

יוסי קקון, מנכ”ל מועצת רכסים, שחלה יחד עם כל משפחתו בנגיף הקורונה והחלים בשבוע שעבר, הפיק סרטון, בו הוא יוצא נגד הזלזול של הציבור ומציע לנצל את הסגר כדי לנצח את המגיפה.

“בימים אלו משתולל נגף הקורונה בארץ ביתר שאת”, פתח קקון את הסרטון. “יש מעל 5,500 חולים ב-24 שעות. אם היינו אומרים את זה לפני חצי שנה, אף אחד לא היה מאמין לנו. זו כמות בלתי נתפסת.

“אני אשתי וילדיי שבוע שעבר החלמנו מנגיף הקורונה. ברוך ה’ עברנו את זה – אשתי עברה את זה קצת יותר קשה, אני והילדים עברנו את זה בשלום.

“יש נטייה בציבור לזלזל – זה נראה לנו שמגיפות ומלחמות זה משהו לסיפורים, זה לא יכול להיות היום. אנחנו בשנת תשפ”א, איך יכול להיות שיש מגיפה? אז כן, יש פה מגיפה! היא משתוללת, והיא מסוכנת!

“ואיך שלא נהפוך את המספרים האלו, הם יגיעו למספרי מתים גבוהים יותר, נרצה או לא נרצה – סטטיסטית, כמה שיש יותר חולים כך יש יותר מתים.

“מחר מתחיל סגר בכל הארץ, אני רוצה לפנות אליכם: בואו ננצל אותו. נכון שזה לא קל, אבל אנחנו צריכים להבין שאנחנו במגיפה, שכל אחד ואחד צריך לקחת אחריות, ואם הוא לא ייקח אחריות, ואם הוא יתקהל, ואם הוא יזלזל במסיכה, ואם הוא יזלזל בבידוד אליו הוא צריך להיכנס, או חס ושלום אם הוא מאומת ומסתובב, יכולים להידבק ממנו אחרים, שאחרים ידביקו אחרים – ובסוף בסוף בלי לדעת אתה יכול להרוג חס ושלום מישהו אחר.

“לכן אני פונה אליכם – אנחנו לפני 3 שבועות של סגר, בואו נקפיד בזה, נקח את זה בשני ידיים. זה לא קל, יש הרבה שאלות, על בתי הכנסת, כן-לא, תעזבו את זה, יש לנו אחריות כציבור – ‘ונשמרתם מאד לנפשותיכם’. בואו נישאר בבתים. בואו לא נקמבן את המערכת, לא נחשוב איך אנחנו יוצאים ואיך אנחנו משקרים ואיך אנחנו חוזרים.

“אמנם בתשרי לא יהיה לנו קל, אבל לפחות יהיה לנו את חשוון וכסלו וטבת ושאר השנה כמו שצריך. עם מוסדות החינוך, עם המשפחה, עם אירועים – כמו שצריך. רק ככה זה יילך.

“לא יעזור גמזו, לא יעזור ביבי, לא יעזור אף אחד. אם אנחנו לא נקפיד, אם אנחנו לא נבין את העוצמה של הדבר הזה, לא נוכל לעצור את זה, שנה טובה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות