“אבל הלבבות קרובים” • היסטוריה בגור: האדמו”ר כתב מכתב לחסידים

חסידות גור מתרגשת: לראשונה מאז החל לכהן כאדמו"ר, שיגר הרבי אגרת חיזוק לחסידים - לקראת ראש השנה תשפ"א • "בשנה זו אין ביכולת להתאסף בר"ה ברוב עם הדרת מלך"
יוסף גרינבוים
כ"ח אלול התש"פ / 17.09.2020 12:05

מכתב היסטורי: חסידי גור, בארץ ובעולם, התבשרו היום (חמישי) – ערב ראש השנה תשפ”א – כי לראשונה האדמו”ר כתב מכתב לחסידים, מה שהוביל להתרגשות עצומה.

מערכת ה’שמיעסן’ בגור, האחראית על דברי התורה של הרבי, העבירה את המכתב לשטיבלאך והמוסדות.

במכתב – שנכתב על רקע מגבלות סגר הקורונה – כותב האדמו”ר: “לאנשי שלומנו היקרים שיחיו, בכל מקומות מושבותיהם, בארץ ישראל ובחו”ל בהתקרב השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, הנני מברך אתכם ואת בתיכם ואת כל אשר עמכם בכתיבה וחתימה טובה ומבורכת בכל העניינים בהצלחה ברוחניות ובגשמיות בבריאות ומנוחה פרנסה והרחבה והשי”ת יעזור ויהיה לכם רב נחת מכל צאצאיכם שיחיו ויתגדלו לכל טוב.

“ואם בשנה זו אין ביכולת להתאסף בר”ה ברוב עם הדרת מלך, אבל הלבבות קרובים, וכל לבבות דורש ה’, והוא ית’ השומע תפילת כל פה ישמע שוועתנו בכל מקום.

“והגם כי הזמן קשה יש להתחזק ולזכור כי הנביא צווה לשמוח בראש השנה כי קדוש היום לאדוננו ואל תעצבו כי חדות ה’ היא מעוזכם, וביחוד שחל בשבת שהיא יום שמחתכם (ספרי פ’ בהעלותך) ישמחו במלכותך שומרי שבת בוודאי הזמן מסוגל לקיים עבדו את ה’ בשמחה בואו לפניו ברננה והשמחה מעוררת חסדים ומתקבלות התפילות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות