“לתת מקום לישון ולחם”: הברסלבים מול שגרירות אוקראינה בת”א I צפו

חסידי ברסלב הפגינו מול שגרירות אוקראינה בישראל, בבקשה שיאשרו את כניסת 2500 החסידים השוהים בבלארוסיה: "הם במקום שהוא הפקר ממש. מבקשים, מתחננים, מממשלת אוקראינה שמקבלת את היהודים תמיד כל כך יפה שתקבל אותם גם היום"
יוסף גרינבוים
כ"ו אלול התש"פ / 15.09.2020 14:57

המשבר ההומניטרי בגבול בלארוס-אוקראינה: קבוצה של חסידי ברסלב הפגינה בצהרים (שלישי) מול שגרירות אוקראינה בישראל, בבקשה שיאשרו את כניסתם לאומן של כ-2500 חסידי ברסלב השוהים בבלארוסיה.

“אנחנו פה מכינים את השלטים להפגנה מול שגרירות אוקראינה”, סיפר עו”ד נתן רוזנבלט, חסיד ברסלב, תושב מודיעין עלית. “ההפגנה איננה כנגד אוקראינה אלא מול השגרירות. היא לא נגד, היא בעד. בעד אלפי יהודים אנשים נשים וטף שנמצאים כרגע במצב הומניטרי קשה מנשוא, ללא מזון וללא מים, ללא מקום שינה וללא שירותים בסיסיים. נמצאים תקועים בין שני הגבולות.

“יש לי ילד שם שכבר יצא מבלארוס ועדיין לא נכנס לאוקראינה. לא פה ולא שם, במקום שהוא הפקר ממש. מבקשים, מתחננים, מממשלת אוקראינה שמקבלת את היהודים תמיד כל כך יפה שתקבל אותם גם היום.

“לא מבקשים את כל חסידי ברסלב, מבינים שיש מצב חירום בכל העולם, אבל מבקשים, את הקבוצה המצומצמת הזאת של האנשים לתת להם מקום לישון ולחם לאכול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפי החוק הבין לאומי הם עדיין בבולרוס
    15/09/2020 18:32
    סולו
  1. בולרוס חייב לקבל אותם בחזרה אם אוקראינה לא מכניס אותם, בולרוס כבר אמיר שהם יקבלו אותם בחזרה בלי שם בעית. על תמכור לנו סיפרי סבתא