בנט: ימינה לא תהיה מגזרית • שקד: “תנוחו בסגר, אחריו תהיה עבודה”

יו"ר המפלגה שוחח עם פעילים בהרמת כוסית לקראת ראש השנה: "מחויב לאזרחי כפר קאסם כמו שאני מחויב לכל אזרחי המדינה" • על הסקרים: "באים אלינו בגלל איבוד האמון בממשלה, היינו שרים טובים"
חרדים 10
כ"ה אלול התש"פ / 14.09.2020 18:23

מפלגת ימינה ערכה היום (שני) הרמת כוסית לקראת ראש השנה לפעילים, במהלכה התייחסו ראשי המפלגה למצב במערכת הפוליטית.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

יו”ר ימינה נפתלי בנט הצהיר: “אני לא רואה את ימינה כמפלגה מגזרית, בתוך ימינה יש כאלו שיתמקדו במגזר, אבל אנחנו ניפתח יותר ויותר. אני קם בבוקר וחושב על כל הציבור הישראלי, מחויב לאזרחי כפר קאסם כמו שאני מחויב לכל אזרחי המדינה”.

על הסקרים אמר: “באים אלינו בגלל איבוד האמון בממשלה, היינו שרים טובים”.

ח”כ איילת שקד אמרה לפעילים: “תנוחו הרבה בסגר, אנחנו צופים אחריו הרבה עבודה פוליטית”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ אמר: “במפלגות הציונות הדתית הקודמות שהיינו בהם לא הפסיקו לריב. תאמינו לי, 5 פוליטיקאים יכולים לריב מהבוקר ועד הלילה, אבל אנחנו יודעים להכיר את הכישרונות והיתרונות של כולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שמחה שהכרזת שחא תהיה מגזרי זה חשוב אבל זה לא מספיק
    15/09/2020 16:11
    ברכה
  1. ממלכתיות ודאגה לכל אזרחי המדינה “בלי הבדל דת גזע ומין” היא תנאי הכרחי למשיחות מיטיבה! טוב שאתה דוגל בה. תנאי נוסף הכרחי במדינת ישראל שישמור על צביונה כמדינה יהודית ודמוקרטית היא א. שמירה על הדמוקרטיהזה דורש שמירה על הפרדת הרשויות, מה ששקד עשתה במשרד המשפטים זה להכפיף את הרשות השופטת למבצעת, זה לא הפרדת רשויות!כדי שתהיה דמוקרטיה חייבים להגביל את כוחה הרב של הרשות המבצעת וזה תפקידה של הרשות השופטת לשמור שהרשות המבצעת תפעל על פי החוקים שחוקקו בכנסת ושהכנסת תחוקק חוקים שאינם סותרים את חוקי היסוד!חוקי היסוד מתבססים על הערכים הבסיסיים של כל דמוקרטיה, דמוקרטיה זה לא רק פרוצדורה של שלטון הרוב, כי זה יהפוך מהר לעריצות הרוב,ואז אין אפשרות לשלטון להתחלף,כלומר לא יהיו באמת בחירות חופשיות. דמוקרטיה זה שמירה על הערכים חירות, שוויון וערבות הדדית! שמחייבת הגנה על חירויות היסוד של כל פרט על שוויון הזכויות של כל אזרחי ישראל,ועל הערבות ההדדית של המדינה לצרכי היסוד של כל אזרחיה והערבות ההדדית של האזרחים זה לזה ולמדינה.
    כמו כן כדי שתהיה מדינה יהודית חייבים לשמור על רוב יהודי, זה לא יכול לקרות כשנספח שטחים ויהיה פה רוב פלשתיני, כמו כן זה גם יפגע בדמוקרטיה כי או שיהיו פה אזרחים סוג ב או ללא אזרחות כלל,שזאת לא דמוקרטיה,
    או שחא תהיה כאן מדינה יהודית עם רוב יהודי. זה דורש חתירה להפרדה לשתי מדינותמדינת הלאום היהודית ומדינת הלאום הפלשתיני שיהיו ביניהם יחסי שלום וביטחון