באחיסמך קבעו מזוזה למתחם החדש והמפואר של רשת גני הבנות

ראש העיר לוד וצוותו שיבחו מאד את ההשקעה של רשת הגנים, אשר ניכרת בבחירת צוות גננות איכותי, אשר משקיע בפרטים הקטנים • "בטוח שכל הארץ יבואו ללמוד מאיתנו. יש קשיים וחבלי הקליטה אך בכוחות משותפים נצלח הכל"
אבי כץ
כ"ה אלול התש"פ / 14.09.2020 14:01

התרגשות עטפה את תושבי שכונת אחיסמך בלוד: אתמול (ראשון) התקיים מעמד קביעת מזוזה למתחם החדש והמפואר של רשת גני הבנות ‘פרי הילולים’.

כיבדו את המעמד המרא דאתרא הגרא”ח ברוידא, ראש העיר יאיר רביבו, מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, מ”מ ומחזיק תיק חינוך יוסי הרוש, נציג המגזר החרדי הרב בני סיתאלכיל, חברי מועצת העיר, מנהלי אגפים, אורחים ובני הקהילה.

בתחילת שנת הלימודים התעכבה פתיחת גני הבנות בשכונה החדשה, המתאכלסת במהירות שיא, מכיון שמבני הגנים היו ללא טופס 4. ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, יחד עם מ”מ מר יוסי הרוש, מחזיק תיק החינוך בעיריית לוד, הפכו כל אבן ועשו כל מאמץ כדי לזרז את פתיחת שנת הלימודים – ובשל כך ראש העיר אף חתם באישון ליל על טפסי 4 של הגנים.

במעמד קביעת מזוזה נכחו המשתתפים בהשקעה הגדולה של רשת הגנים, שאף דאגה לרכוש ציוד במאות אלפי שקלים עבור גני הבנות בכדי שלא יחסר דבר לנוחות הילדות והצוות.

ראש העיר וצוותו שיבחו מאד את ההשקעה של רשת הגנים, אשר ניכרת בבחירת צוות גננות איכותי, אשר משקיע בפרטים הקטנים, דברים שנכחו לראות בעת סיורם בכל הגנים.

המרא דאתרא הגרא”ח ברוידא נשא דברים בשבח ראש העיר וחברי המועצה העושים כל שביכולתם לסייע לתושבים, וציין את יוזמתם של מנהלי הרשת לטפח ולרומם את הבנות היקרות ובשביל כך משקיעה כספים אדירים לרווחתם. הוא ציין את הקשר האדוק בין מנהלי הרשת לראש העיר וחברי המועצה ועל חשיבות המשך שיתוף הפעולה בינם, וסיים בברכה שהשנה הבאה תשפ”א תהא שנת ‘מאשפת ירים אביון’.

ראש העיר הודה לכולם על החמימות הרבה ועל שיתוף הפעולה יד ביד לכל אורך הדרך מתוך כבוד והערכה הדדית. הוא ציין את היחודיות של השכונה ועל הקשר המיוחד שיש לו עם המרא דאתרא, ועל כך שגני הבנות הינם סמל ומופת לערים האחרות. “בטוח שכל הארץ יבואו ללמוד מאיתנו”, אמר. “יש קשיים וחבלי הקליטה אך בכוחות משותפים נצלח הכל”.

מנהל הרשת הרב שלמה קרלנשטיין דיבר בשבח ראש העיר וחברי המועצה, אשר עמלים רבות להצלחת רשת גני הבנות, וסוכם על המשך שיתוף פעולה פורה על מנת להביא את המיטב לתושבי השכונה החדשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות