שלט ענק באומן עם תמונת טראמפ: “אתה הולך לאהוב את רבי נחמן”

כחלק מקמפיין קריאה להתערבות בינלאומית במצוקת אלפי חסידי ברסלב, הוצב בעיר אומן שלט ענק, המכסה צד שלם של בנין דירות, ובו קריאה לנשיא טראמפ להתערב • בלילה יוצב שלט כפול בגודלו עם קריאה מחבקת לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי
נתן פרל
כ"ה אלול התש"פ / 14.09.2020 10:54

רוח חדשה באומן: היום (שני) הוצב בעיר אומן שלט ענק, המכסה צד שלם של בנין דירות היוקרה ‘גולדס’ במרכז פושקינה ובו קריאה לנשיא טראמפ: “אתה הולך לאהוב את רבי נחמן” – כחלק מקמפיין קריאה להתערבות בינלאומית במצוקת אלפי חסידי ברסלב.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

בשעות אלו החלה בניית שלט כפול מקודמו, המכסה את הבניין לכל אורכו, ובו קריאה מחבקת לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי – שיהיה מוכן בלילה.

פרויקטור הקורונה של אומן, נחום קרלינסקי, וצוותו ב’תקוה’ – המייצג ומאחד את כל ארגוני הגג של ברסלב וכל הארגונים הפועלים באומן – פונים לנשיא בשם כלל חסידי ברסלב בעולם, כאורחים למארח: “אנו מתפללים לשלומה והצלחתה של אוקראינה ונשיאה”.

בהמשך נכתב – בפנייה שגם נמסרה רשמית לנשיא: “עולי הרגל באומן שמחים לפגוש את העם האדיב באוקראינה, מודים לכולם ומאחלים: שלום”.

הבוקר צפוי לבקר באומן שר הפנים האוקראיני.

בברסלב עדיין מקווים כי ברגע האחרון, בעקבות כך שהשטח עליו מתפרסים החסידים באומן מספיק גדול – ייעתרו הרשויות לכניסת חסידים נוספים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל אלה שעושים רעש הם עסקנים שמרוויחים כסף מראש השנה באומן
    14/09/2020 11:28
    שי
  1. 90 אחוז מהנוסעים לשם זה בשביל סטאלה כייף מצב טרלולים וכו