תם עידן ליצמן I אמר למקורביו: כבר לא אהיה שר • מוטי בבצ’יק היורש?

שר השיכון והבינוי, שהתפטר היום מהממשלה, אמר למקורביו: "הצירוף 'השר יעקב ליצמן' נגמר" • הוא לא עוזב את הקואליציה, ועוזרו מוטי בבצ'יק ממשיך להיות ראש מטה משרד השיכון • האם הוא גם יהיה המחליף?
חרדים 10
כ"ה אלול התש"פ / 13.09.2020 21:15

השר יעקב ליצמן התפטר היום (ראשון)  מהממשלה, אך הוא לא עוזב את הקואליציה. עם זאת,  הוא כבר מבהיר שלא יחזור אל כורסאות הממשלה.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

לפי דיווח של יאיר שרקי, ליצמן  – שכיהן כשר השיכון 5 חודשים – אמר היום למקורביו: “אני כבר לא אהיה שר, הצירוף ‘השר יעקב ליצמן’ נגמר”.

ליצמן התפטר בעבר בגלל העבודות ברכבת בשבת, ואז חזר להיות סגן שר ואז שר – ובחודש מאי עזב את משרד הבריאות לטובת משרד השיכון – וכעת הוא עוזב לאחר כחמישה חודשים.

למרות התפטרותו, יועצו ועוזרו מוטי בבצ’יק עדיין מכהן כראש מטה שר השיכון.

ליצמן, שממתין להכרעת הפרקליטות  לאחר המלצת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום בגין חשד בשני תיקים פליליים, היה אמור להתפטר בכל מקרה, אם יוחלט להגיש נגדו כתב אישום.

כעת, בעקבות ההתפטרות, ישנן שתי אפשרויות פוליטיות: החלפתו בח”כ אליהו חסיד או שמוטי בבצ’יק ישודרג לתפקיד. אפשרות שנייה – שאגו”י תחזור להתנגדות  לחברות בממשלה – ותחליט שלא לקחת תפקידי שרים.

שרקי מציין, כי ההכרעה מי יחליף את ליצמן והאם תם העידן שלו, תהיה כנראה רק בקדנציה הבאה כיוון שביהדות התורה מעריכים שבעוד כ-100 יום נתניהו יגרור את כל המערכת הפוליטית לבחירות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות