סגר בביתר עלית? ראש העיר מאיר רובינשטיין נסע עם המשפחה לאומן

אריה ריבקינד
|
כ"ד אלול התש"פ / 13.09.2020 16:24
בעוד תושבי עירו מתמודדים עם תוצאות של שני סגרים ושלישי בדרך, ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין יצא עם כל משפחתו לאומן – לקראת ראש השנה • תושב לחרדים 10: “פשוט נטש פה וברח” • רובינשטיין לא לבד: נציגי ציבור נוספים מישראל הצליחו לנצל קשרים וכבר הגיעו לאומן

דוגמה שלילית: בעוד תושבי עירו מתמודדים עם תוצאות שני סגרים ושלישי בדרך, ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין יצא עם כל משפחתו לאומן – לקראת ראש השנה.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

רובינשטיין, חסיד ברסלב, תכנן לנסוע אל הציון של רבי נחמן כבר לפני שבועיים, אולם ברגע האחרון נותר בארץ לאחר שטיסתו בוטלה, בעקבות החלטת ממשלת אוקראינה לאסור על כניסת אזרחים זרים למדינה.

עתה הצליח רובינשטיין להסדיר את כניסתו באמצעות קשריו, ונחת באומן ביום שישי, בעוד אלפים מחסידי ברסלב שוהים ללא תנאים בגבולות המדינה, בעיקר בבאלרוסיה.

בעיר ביתר עלית, עיר אדומה עליה מוטל מידי ערב עוצר, התקבלה הידיעה על נסיעת ראש העיר בזעם. “פשוט נטש פה וברח”, אומר אחד התושבים לחרדים 10.

כתב חרדים 10 מציין, כי רובינשטיין אינו היחיד שהצליח להיכנס לאוקראינה בימים אלה. גם נציגי ציבור נוספים מישראל הצליחו לנצל קשרים וכבר הגיעו לאומן.

תגובת דובר עיריית ביתר עלית לא התקבלה.