ערוצי הטלוויזיה לא ימריאו לטקס • יעקב אחימאיר על התאגיד: “מביש”

ערוצי הטלוויזיה - כאן 11, קשת 12 ורשת 13 - ביטלו את שליחת הכתבים מישראל לוושינגטון, לאור החלטת נתניהו להמריא במטוס פרטי עם רעייתו וילדיו העיתונאי חתן פרס ישראל יעקב אחימאיר מותח ביקורת על החלטת ''כאן': "האם עיתונאי 11 יעברו בשתיקה על מחדל עיתונאי זה?"
חרדים 10
כ"ב אלול התש"פ / 11.09.2020 11:30

שלושת ערוצי הטלוויזיה – כאן 11, קשת 12 ורשת 13 – ביטלו את שליחת הכתבים מישראל לוושינגטון, לקראת טקס חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

ההחלטה שלא לשלוח כתבים התקבלה בשל העובדה שראש הממשלה, רעייתו שרה ושני ילדיהם יאיר ואבנר, יטוסו במטוס פרטי,  בנפרד מהמטוס שיביא את המשלחת הישראלית לוושינגטון.

אם לא יהיה שינוי ברגע האחרון, שלושת כלי התקשורת יסקרו את הטקס ההיסטורי באמצעות כתביהם הנמצאים בכל השנה בארה”ב.

איש התקשורת הוותיק וחתן פרס ישראל יעקב אחימאיר השמיע ביקורת על החלטת תאגיד השידור הציבורי ”כאן” לבטל את שליחת הכתבים מישראל לוושינגטון.

”ערוץ 11 לא ישגר כתב מדיני לסיקור הטקס, והרי זה ערוץ ציבורי שאמור לשקף ולשרת את כלל הציבור בישראל”, אמר אחימאיר. ”החלטה זו של ערוץ 11 מוכיחה באיזה צד של הזירה נוכחים קברניטיו. מעניין: האם עיתונאי 11 יעברו בשתיקה על מחדל עיתונאי זה? בהחלטה זו מאבד הערוץ את מעט האשראי שמעניק לו הציבור. מביש”.

בחדשות 13 נחשף כי בני הזוג נתניהו חוששים להידבק בקורונה ולכן לא ימריאו עם כל הפמלייה והסגל הדיפלומטי לטקס חתימת ההסכם.

דוברת ראש הממשלה שיר כהן מסרה אמש: “מפאת החשש שראש הממשלה ידבק בקורונה בטיסה בה יהיו למעלה מ-70 איש, הנחו הגורמים המקצועיים שרה”מ יטוס לארה”ב במטוס נפרד שמדינת ישראל נוהגת להשתמש בו מעת לעת”.

טקס החתימה על הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות ייערך ביום שלישי הקרוב, ה-15 בספטמבר, והמשלחת הישראלית תמריא לוושינגטון במטוס אל על.

בראש המשלחות לטקס יעמדו ראש הממשלה נתניהו ושר החוץ האמירתי עבדאללה בן זייד, אחיו של יורש העצר מוחמד בן זייד.

יצוין, כי לכל ערוץ הותר להכניס לאירוע כתב אחד בלבד.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הפרדה למישפחת הקיסר
    11/09/2020 11:52
    נס
  1. שיסדרו למישפחת המלוכה אי מבודד מהעם

  2. חושפים את זיקתם האמיתית
    11/09/2020 13:08
    דובי
  3. דוקא טוב.

  4. כתב לוושינגטון
    12/09/2020 18:46
    יעקב אחימאיר
  5. האם באמת מצפים מערכות החדשות שכתב אחד יוכל לבצע את הסיקור הנכון לטכסי החתימה בוושינגטון? הנה המשימות שלו: דיווחים רצופים ליומני החדשות ברדיו. דיווחים לתוכניות החדשות בטלביזיה (זוכרים? כל שעה או שעתיים משדרי חדשות עוד לפני תוכנית החדשות המרכזית של 8 בערב. דיווחים לתוכניות החדשות של הבוקר, רדיו וטלביזיה). אלה המשימות לכל אחד מערוצי הטלביזיה. ורדיו? לא זקוק לדיווחים? חבל שהחלטות כה לא מקצועיות מתקבלות.

  6. מה הדאגה?
    17/09/2020 07:43
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. בכל מקרה הערוצים האלה לא מתכוונים ממש לתת יותר מידי פרסום וכותרות להסכם הזה, עבורם זה משהו צדדי שאם היו יכולים היו מתעלמים ממנו לגמרי. יש כבר יותר כותרות על מכירתf35 לאמירויות או על המטוס של נתניהו.
    אבל אני מתבייש בזה שלראש הממשלה שלי אין עדיין מטוס פרטי והוא צריך לטוס באותו מטוס עם הזבל האנושי של כתבי חדשות 11,12,13 שמחפשים לשפוך את דמו כל היום וכל הלילה, בשינאתם אליו מנסים בכל דרך לגרום לו להידבק בקורונה