שקד לחרדים 10: דברים שבנט ואני דחפנו בסוף קרו, גם אם לקח זמן

חברת הכנסת איילת שקד  הגיעה לסיור בבני ברק וביקרה בחמ"ל העירוני • בשיחה עם שרי רוט: "תהיו אמיצים. אי אפשר בראש השנה לעשות ארוחות גדולות, פשוט אי אפשר. ולהשתדל להתפלל בחוץ"
כ"ב אלול התש"פ / 11.09.2020 12:11

איילת שקד, בכירת ימינה,  הגיעה אמש לסיור בבני ברק וביקרה בחמ”ל העירוני.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

איילת שקד, את עדיין באופוזיציה. מה את יכולה לעשות? את הרי לא יכולה להיכנס עכשיו לנתניהו ולהגיד לו, בבקשה תעזור לעיריית בני ברק…

שקד: קודם כל לחץ ציבורי עוזר מול הממשלה. ראינו שדברים שבנט ואני דחפנו בסוף קרו, גם אם זה לקח קצת זמן. אני נמצאת כאן בחמ”ל של עיריית בני ברק עם ראש העיר אברהם רובינשטיין ועם פרויקטור הקורונה ארי אדלר, שיושב כאן לידינו – אני בהחלט התרשמתי מהיצירתיות, מהנחישות, מההבנה – חושבים מחוץ לקופסה איך אפשר לצמצם מגעים ואיך אפשר לרתום את התושבים.

בסופו של דבר, הכי חשוב זה מנהיגות וניהול, כי צריך לדעת לרתום את התושבים לציית להנחיות ולנהל את כל האופרציה הזאת.

אז אני מאד מקווה שבזכות הפעולה שנוקטים פה התחלואה תלך ותרד.

שרי: מה את הולכת לעשות? את חוזרת לכנסת ו…?

שקד: תשמעי. אנחנו עכשיו נמצאים לפני ראש השנה. אני יודעת שזו החלטה לא פופולרית. אפילו אבא שלי אמר לי: יאללה, נעשה ארוחה כל המשפחה.

אני חוזרת ואומרת, כחברת אופוזיציה, כדי לתת לממשלה גב: תהיו אמיצים. אי אפשר בראש השנה לעשות ארוחות גדולות, פשוט אי אפשר.

ככל הנראה, והנה, אני אומרת פה, עוד לפני הממשלה – נצטרך להתכנס רק המשפחות הגרעיניות, במצב תחלואה כזה גדול וכזה נרחב, בטח בבני ברק אבל גם בכל הארץ – אני חושבת שכולם יצטרכו להתכנס במסגרת המשפחות הגרעיניות ולהשתדל להתפלל בחוץ.

ארי סיפר לי שהם מקבלים מפיקוד העורף ציליות כדי לפרוס בחוץ, שהתפילות יהיו בחוץ. אני אומרת לתושבים, ובאמת, עכשיו זה עניין של הסברה. מי שיכול שיתפלל בחוץ ולאכול רק משפחות גרעיניות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות