מנכ”ל הרכבת לדרעי: רובינשטיין יזם מזימה שפלה ומרושעת, טפל בו

אריה ריבקינד
|
כ"א אלול התש"פ / 10.09.2020 19:01
מנכ”ל רכבת ישראל שיגר מכתב זועם לשר הפנים, וביקש ממנו לנקוט צעדים חריפים נגד עיריית בני ברק על התעלול שהפיקה בתחנה: “עלילת-דם, התגרות שפלה” • “רכבת ישראל שוקלת את צעדיה המשפטיים כנגד העירייה”

התעלול היח”צני של אברהם רובינשטיין: מנכ”ל רכבת ישראל מיכה מייקסנר שיגר היום (חמישי) מכתב לשר הפנים אריה דרעי בו דרש לנקוט בצעדי ענישה כנגד עיריית בני ברק – זאת על רקע הפקת הסרטון שתיעד שחקן שהתחפש לפקח בתחנת רכבת ומנע מחרדים לעלות לרכבת.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

הסרטון, שעורר סערה ברשתות, הוצג כדי למחות נגד התוואי המתוכנן של רכבת המטרו בגוש דן, המדלגת על בני ברק.

מייקסנר כינה את האירוע “עלילת-דם נגד רכבת ישראל” לפיה היא מונעת כביכול כניסת נוסעים חרדים לרכבות. הוא הוסיף כי מדובר ב”התגרות שפלה ומכוונת נגד רכבת ישראל”.

מנכ”ל הרכבת ציין במכתבו כי “במקום התחוללה מהומה, שסיכנה את בטיחותם של הנוסעים בתחנה, כאשר נוסעי הרכבת התמימים החלו לזעוק ולמחות, בצדק, כנגד המחזה המביש שהתחולל לנגד עיניהם ושהם סברו שהוא פעולה שננקטה כביכול על-ידי אנשי רכבת ישראל”.

הוא סיפר: “תוך מספר דקות, לאחר שהוברר שמדובר במתחזה, הזעיקו אנשי רכבת ישראל את המשטרה למקום, שעיכבה את האדם המתחזה יחד עם חבריו שהתחזו לנוסעים חרדים.

“לתדהמתנו, מתשאול המשטרה במקום עלה כי מדובר בשחקנים, שנשלחו לעורר פרובוקציה מכוונת נגד רכבת ישראל. בשעה זו מגישה רכבת ישראל תלונה פלילית למשטרה נגד השחקנים המעורבים בפרובוקציה השפלה”.

הוא הבהיר: “עתה התברר לנו, לזוועתנו, כי שחקנים אלו נשלחו על ידי עיריית בני ברק כמחאה על עניין כלשהו – שבינו לבין רכבת ישראל אין כל קשר. קשה לתאר את הנזק שגרמו שליחי העירייה לרכבת ישראל, לאמון הציבור בה ולשמה הטוב. תוך זמן קצר הוצפו הרשתות החברתיות בגידופים כלפי אנשי הרכבת. עובדי רכבת בכל הארץ מדווחים על קללות המושמעות נגדם, חברי כנסת הגיבו בזעזעו וגינו את רכבת ישראל, ושרת התחבורה קראה אף היא לחקירת המקרה. והכל – כתוצאה ממזימה מכוונת, שפלה ומרושעת, שיזמה ומימנה עיריית בני ברק”.

המנכ”ל ציין, כי “רכבת ישראל שוקלת את צעדיה המשפטיים כנגד העירייה, כמובן” –  ופנה בבקשה לשר דרעי: “אני מבקש ממך, כשר הפנים, בשמם של אלפי עובדי רכבת ישראל ששמם הטוב נרמס עתה בראש כל חוצות – שתנקוט לאלתר את הצעדים החריפים ביותר כנגד עיריית בני ברק, כמתבקש”.