כולם נגד עיריית ב”ב: “פגיעה צינית, בושה וחרפה, חלאות אדם”

שרת התחבורה מטיחה ביקורת חריפה על עיריית בני ברק, על ששכרה שחקן שהתחפש לפקח בתחנת רכבת ומנע ממשפחה חרדית להיכנס לתחנה: 'התנהגות לא מקובלת שהכתימה והכפישה' • עיתונאי חרדי: 'עיריית בני ברק, אולי לארגן לכם סגר שלא תוכלו לצאת לעשות דברים מטופשים כאלה'
אריה ריבקינד
כ"א אלול התש"פ / 10.09.2020 16:34

התעלול היחצ”ני של עיריית בני ברק, שנועד למחות נגד התכנית של קו המטרו בגוש דן לדלג על עיר התורה והחסידות הכעיס רבים.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

כפי שדווח בחרדים 10, בתחנת הרכבת בבת ים התרחשה הבוקר (חמישי) תקרית מקוממת שהסעירה את הרשתות החברתיות ואת המערכת הפוליטית,  במהלכה אדם שהתחזה לפקח בתחנה עמד בכניסה לרציף, והורה לנוסעים חרדים שלא לעלות לרכבת בטענה ש”אין כניסה לחרדים”.

נוסעים שהיו בתחנה תיעדו את מעשיו של האיש – שעל הווסט שלבש לא היה שום סימן של ‘רכבת ישראל – והתעמתו איתו, תוך שהוא דורש מהם, בתגובה, שלא לצלם אותו.

מאוחר יותר מתברר כי מאחורי הסרטון עומדת עיריית בני ברק, וכי מדובר בשחקן שהעירייה שכרה.

אלא שרבים טענו כי סרטון ‘הסלקציה’ הגביר את ההסתה נגד הציבור החרדי ואף עשוי לגרום לזלזול בהסתה נגד חרדים.

שרת התחבורה מירי רגב מחה אחר הצהרים ביקורת על עיריית בני ברק: ”התנהלותה השערורייתית היום של עיריית בני ברק מהווה פגיעה מכוערת וצינית בכבודו של הציבור החרדי, באמצעות התנהגות לא מקובלת שהכתימה והכפישה את עובדי הרכבת והטעתה את הציבור. בושה וחרפה”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’: “לעיריית בני ברק יש טעם רע מאוד”.

עו”ד גדליהו בן שמעון, סגן ראש העיר מטעם סיעת ש”ס, הגיב: “אני מוחה על הסרטון המבויים של העירייה. אמרתי, יש לנו ראש עיר מצויין, אבל סביבו יועצים, שחלקם גם אינם שומרי תורה ומצוות, ‘ומכניסים לעיתים אווירת פילוג ושנאה'”.

לדבריו, “על העירייה להוציא הודעת התנצלות. ‘לא משחקים באש בזמן שריפה’. חייבים לחשב מסלול מחדש. בטוחני שהעיר תחזור לאחדות ולכבוד הדדי”.

איש התקשורת דב אייכלר צייץ: ”אדוני ראש העיר, חברי המועצה, כל מי שהזמין את הסרטון, אתם חלאות אדם ולא ראויים לתפקיד עוד שניה אחת”.

העיתונאי יצחק פלדמן לגלג: “טוויסט בעלילה – ממשטרת ישראל נמסר כי כל אירועי האלימות שתועדו בחודשים האחרונים נגד חרדים היו בסך הכל קמפיין שנועד להגביר מודעות לאפליה נגד חרדים. שאפו”.

הסטריקן ישראל בלק כתב: “ישר הרחתי שהסרטון פייק. כשרצו לנהוג באנטישמיות דווקא כן העלו אותם לרכבת”.

העיתונאי שמעון ליברטי צייץ: “וואו, עיריית בני ברק וואו. אולי כדאי לארגן איזה סגר שלא תוכלו לצאת לעשות דברים מטופשים כאלה. ולקופירייטר ושות’ שבטח היו מזה מבסוטים מהרעיון המבריק ועכשיו בכלל בעננים ‘ותראה איזה באזז עשינו’, לכו (מלא מילים שצונזרו)”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות