נפטרה שירלי אלמסי אריאלי ע”ה: הרופאה שהתמוטטה בחתונתה

ד"ר שירלי אלמסי אריאלי ע"ה, רופאת הילדים בת ה-34 שחשה ברע לאחר טקס החופה בחתונתה שהתקיימה לפני 10 ימים - נפטרה • בשבוע וחצי האחרון נלחמו על חייה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם עבדה • "הצוותים נלחמו על חייה מהרגע הראשון, וליוו את בני המשפחה לאורך תקופת האשפוז"
חרדים 10
כ"א אלול התש"פ / 09.09.2020 22:21

סוף עצוב: היום (רביעי) נקבע מותה של ד”ר שירלי אלמסי אריאלי ע”ה, רופאת הילדים בת ה-34, שהתמוטטה בשבוע שעבר במהלך חתונתה שהתקיימה בבית פרטי במושב במועצה האזורית שדות נגב שבדרום.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

בבית החולים סורוקה, שבו עבדה הרופאה בחטיבה לרפואת ילדים, נאבקו במשך עשרה ימים על חייה.

“אנו מודיעים בצער רב על פטירתה של ד”ר שירלי אלמסי אריאלי ז”ל, רופאה בחטיבה לרפואת ילדים שהתמוטטה במהלך חתונתה לפני כעשרה ימים”, נמסר הערב מבית החולים. “שירלי פונתה תוך כדי החייאה ממושכת. הצוות הרפואי בחדר ההלם במלר”ד המשיך בפעולות ההחייאה. היא הועברה לאשפוז לטיפול נמרץ במחלקה לכירורגית לב חזה במצב קשה מאד”.

עוד נמסר: “הצוותים נלחמו על חייה מהרגע הראשון, וליוו את בני המשפחה לאורך תקופת האשפוז. לצערנו, כאמור, היום נקבע מותה והיא הובאה הערב למנוחות. אנו משתתפים בצערם הכבד של בעלה, רופא בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי, של המשפחה ושל כלל עובדי המרכז הרפואי”.

האירוע התרחש ביום שני שעבר, אז הכלה החלה לחוש ברע זמן קצר לאחר טקס החופה, ומצבה הידרדר במהירות.

בחתונה נכחו כמה רופאים שהוזמנו כדי לחגוג ונלחמו על חייה של הכלה ברגע שהתמוטטה. היא נזקקה לפעולות החייאה שבסיומן פונתה לקבלת טיפול בבית החולים סורוקה.

הסיבה להתמוטטות טרם ידועה, ובין היתר נבדק האם הרקע הוא אירוע לבבי.

אחרי ההתמוטטות סיפר אחד מרופאי בית החולים לערוץ 12: “מתמחים שלנו שהיו בחתונה עשו לה החייאה עד שאמבולנס הגיע. מצבה אנוש. הרופאים כולם בשוק, הביאו אותה בשמלת כלה. זו ממש טרגדיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות