מנדלבליט שוקל נבצרות? ח”כים: הפגנות בלפור יראו כאין וכאפס

הדיווח באתר 'הארץ' לפיו היועמ"ש שוקל לדרוש נבצרות של ראש הממשלה מסעיר את המערכת הפוליטית • שלמה קרעי: 'לא נשאיר זכר ממפלגת צלאח א-דין. נפרק ונרכיב מחדש. אני הנהג של ה-D9' • מיכאל בן ארי: 'בבחירות בין מנדלבליט לנתניהו, נתניהו מביא 45 מנדטים, ולא מאהבת ביבי'
אריה ריבקינד
כ' אלול התש"פ / 09.09.2020 20:18

סערה פוליטית בעקבות הדיווח באתר ‘הארץ’ לפיו היועמ”ש אביחי מנדלבליט שוקל לדרוש נבצרות של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

ח”כ שלמה קרעי צייץ בטוויטר: “אם מנדלבליט יעז לקבוע דבר לא חוקי ושערורייתי שכזה, הפגנות בלפור יראו כאין וכאפס לעומת מה שיהיה כאן. לא נשאיר זכר ממפלגת צלאח א-דין. נפרק ונרכיב מחדש. אני הנהג של ה-D9”.

‏ח”כ בצלאל סמוטריץ התייחס לפרסום ואמר: “החלטה של מנדנבליט (פקיד לא נבחר) על הוצאת ראש ממשלה (נבחר) לנבצרות (עקב סיטואציה שמנדנבליט יצר בעצמו) היא הפיכה שלטונית וגניבת המדינה מידי העם. כולנו נצטרך להתייצב להגנת המדינה, הדמורקטיה, והחופש של כולנו ולסכל את ההחלטה”.

ד”ר מיכאל בן ארי, הח”כ לשעבר מעוצמה יהודית, הגיב: “אם מנדלבליט דורש מנתניהו לצאת לנבצרות, בבחירות בין מנדלבליט לנתניהו, נתניהו מביא 45 מנדטים. ולא בגלל אהבת נתניהו”.

ח”כ אוסנת מרק: “מנדלבליט חוצה את כל הגבולות! הוא מרגיש את החבל מתהדק ומשתמש בכוח שלו כאמצעי סחיטה פוליטי. מנדלבליט, מי שחמאה מרוחה לו על הראש לא יוצא לשמש. שים את המפתחות ולך! עשית מספיק נזק…”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בלי כיפה וזקן הוא לא היה מעז לעשות את זה
    10/09/2020 12:14
    ג'פרי
  1. שמאלני ארור