בנו של רב העיר העתיקה: הגאון רבי בניה נבנצל זצ”ל נפטר מהקורונה

הגאון רבי בניה נבנצל זצ"ל, מראשי ישיבת 'חיי משה' בירושלים ובנו של רב העיר העתיקה, נפטר בגיל 57 - לאחר שנדבק בנגיף הקורונה • היה מחסידי האדמו"ר מטאלנא מאשדוד • אחד מבניו הוא מדייני בית ההוראה 'תפארת יוחנן' של חסידות טאלנא
יוסף גרינבוים
כ' אלול התש"פ / 08.09.2020 22:11

ברוך דיין האמת: בבית החולים ‘הדסה עין כרם’ בירושלים, נפטר הערב (שלישי), בגיל 57,  הגאון רבי בניה נבנצל זצ”ל, מראשי ישיבת ‘חיי משה’ בירושלים.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

המנוח זצ”ל הוא בנו של הגאון רבי אביגדור נבנצל, רב העיר העתיקה בירושלים.

לפני למעלה מחודשיים נדבק רבי בניה בנגיף הקורונה  ולאחר שמצבו התדרדר אושפז במצב קשה במחלקת הקורונה של ‘הדסה עין כרם’, שם נלחמו הרופאים על חייו. אולם, למגינת לב משפחתו, תלמידיו ומכריו, הוא נפטר.

המנוח זצ”ל נולד בירושלים בשנת תשכ”ג, לאביו הגאון רבי אביגדור נבנצל, ולאמו הרבנית מרת שפרה ע”ה, בתו של הגאון רבי חיים זאב פינקל זצ”ל, משגיח ישיבת מיר בירושלים וראש ישיבת ‘היכל התלמוד’.

בבחרותו למד בישיבה לצעירים ‘קול תורה’ בירושלים ולאחר מכן בישיבת פוניבז’ בבני ברק.

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו, בתו של הגאון רבי שמואל גרוסברד זצ”ל, מראשי ישיבת ‘היישוב’ בתל אביב.

בצעירותו התקרב לאדמו”ר רבי יוחנן מטאלנא זצ”ל בשכונת בית וגן, ולאחר הסתלקותו דבק בנכדו האדמו”ר מטאלנא-אשדוד, במחיצתו הסתופף ב’טישים’ ובימים טובים.

כיהן כר”מ בישיבה הכלל-חסידית ‘חיי משה’, בראשה עומד הגאון רבי נפתלי נוסבויםו.

הותיר אחריו את רעייתו, ודור ישרים מבורך: תשעה ילדים, בנים ובנות חתנים ונכדים.

בנו הוא מדייני בית ההוראה ‘תפארת יוחנן’ של חסידות טאלנא באשדוד. גיסו הוא הגאון רבי אהרן זאב גרוסברד, משגיח ישיבת פוניבז’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות