לוין דרש מהמבקר: פתח בבדיקת התנהלות הפרקליטות והמשטרה

יו"ר הכנסת נפגש בלשכתו עם מבקר המדינה: "הפרסומים האחרונים אודות התנהלותם של פרקליט המדינה לשעבר, מח״ש ובכירים במערך החקירות במשטרה, מעוררים זעזוע ודאגה גדולה"
אריה ריבקינד
י"ט אלול התש"פ / 08.09.2020 18:50

יו”ר הכנסת, ח”כ יריב לוין, נפגש בלשכתו עם מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, והעליה בפניו את הדרישה כי משרד המבקר יקיים בדיקה מקיפה ומיידית בעקבות החשיפה הדרמטית של הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל בחדשות 12 – לפיה במשטרה ובפרקליטות טייחו חשדות לפלילים נגד חוקרים בתיקי נתניהו, כדי שלא לסייע לראש הממשלה.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

“הפרסומים האחרונים אודות התנהלותם של פרקליט המדינה לשעבר, מח״ש ובכירים במערך החקירות במשטרה, מעוררים זעזוע ודאגה גדולה”, ציין לוין בפוסט שפרסם בעקבות הפגישה.

לדבריו, “חשיפת האמת הכרחית לא רק לשם עשיית צדק בעניינו של ראש הממשלה, אלא על מנת להבטיח שהפרקליטות, המשטרה ומח״ש ימלאו את תפקידיהם החשובים והרגישים בניקיון כפיים, ותוך שימוש ראוי ומידתי בכוח העצום המופקד בידיהם”.

הוא הוסיף: “משרד מבקר המדינה נהנה מאמון ציבורי, ומחזיק בסמכויות ובכלים אשר יכולים לאפשר טיפול ראוי ומיידי בנושא חשוב זה”.

נציין, כי במקביל הודיע יו”ר הכנסת כי לא יעלה להצבעה כבר מחר את הצעתו של ח”כ בצלאל סמוטריץ’ להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות