על רקע המרד? מ”מ מפכ”ל: מדיניות אכיפת סגר לילי תישען על הסברה

חיים טוויל
|
י"ט אלול התש"פ / 08.09.2020 15:04
בהערכת מצב לקראת הטלת סגר לילי ב-40 יישובים, אמר ניצב מוטי כהן: “אנו ערוכים למימוש החלטת הדרג המדיני וביצוע פעולות פיקוח ואכיפה, מצופה מהציבור לשמור על הוראות החוק ולהישמע להוראות השוטרים”

על רקע החלטת הממשלה להטיל סגר לילי על 40 יישובים ברחבי הארץ: מ”מ מפכ”ל המשטרה ניצב מוטי כהן, קיים בצהרים (שלישי)  הערכת מצב עם מפקדי המחוזות והאגפים של משטרת ישראל.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

כהן הכריז כי “מדיניות האכיפה שלנו תמשיך להישען בראש ובראשונה על שיח, הסברה, שיקול דעת ורתימת הציבור לשיתוף פעולה, וזו הציפייה שלי מכל מפקד ושוטר המבצע את המשימה”.

עוד אמר מ”מ המפכ”ל: “משטרת ישראל ערוכה למימוש החלטת הדרג המדיני וביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של הסגר הלילי, שהוטל על מוקדי תחלואה משמעותיים ברחבי הארץ. ההיערכות המשטרתית המוגברת שתחל הערב, מגיעה לאחר תקופה ממושכת ואינטנסיבית במיוחד, בה שוטרי ישראל פועלים מסביב לשעון לאכיפת התקנות ושמירה על בריאות הציבור לצד יתר המשימות.

“המפתח להצלחה טמון בעיקר, בהישמעות של הציבור להנחיות ובשיתוף פעולה של הרשויות השונות. מצופה מהציבור לשמור על הוראות החוק ולהישמע להוראות השוטרים, שכן רק יחד נצליח לשמור על הבריאות של כולנו ולבלום את התפשטות הנגיף״.