עוד תביעה נגד יאיר נתניהו: 75 איש דורשים מיליון שקלים • ומה הגיב?

התובעים טוענים כי ציוציו נועדו להטיל בהם דופי • מהתביעה עולה: היתה דרישה להתנצלות ומשא ומתן שלא צלח • מטעמו של נתניהו: "תביעות ההשתקה ההזויות והמגוחכות האלה כבר לא מעלות אפילו פיהוק אצל יאיר"
חרדים 10
י"ט אלול התש"פ / 08.09.2020 14:54

עשרות מבוגרי אוניברסיטת הרווארד שבארצות הברית במלגת ‘קרן וקסנר’ הגישו היום (שלישי) תביעה על סך מיליון שקלים נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה,  בגין הוצאת לשון הרע.

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

התביעה הוגשה בגין סדרת ציוצים שבהם, כך לדבריהם, הכפיש אותם, וכי כתב כי מדובר ב”חברי כת”, ביקש לקבע בתודעה הציבורית כי מדובר ב”נגע רע”,  וקרא שלא להעסיקם בשירות הציבורי.

75 התובעים טוענים בכתב התביעה, כי “הציוצים הפוגעניים והשקריים” נועדו להטיל דופי חמור בכל אחד מהם, ולערער את אמינותם ואת יושרם.

התובעים מוסיפים, כי הציוצים פוגעים במשרתם ובמעמדם המקצועי. לטענתם ישנה פגיעה בשמם הטוב, נסיון להטיל דופי ולערער יושרת כל אחד מהתובעים.

מהתביעה עולה שהיתה דרישה להתנצלות ומשא ומתן שלא צלח.

מטעמו של נתניהו הגיבו: “תביעות ההשתקה ההזויות והמגוחכות האלה כבר לא מעלות אפילו פיהוק אצל יאיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מדינת ישראל חרפה בעולם. חלק מאנשיה בפרט הסמולנים רעים ובעלי עין צרה וקנאה וכל הגועל שבעולם. מה יש ביבי מלך הציל וקידם המדינה. רק תראו במשבר הקורונה באיזה חכמה הנהיג את העם והציל דור שלם ממות לחיים. משיבים רעה תחת טובה. אני מתבייש שאני ישראלי. חובה חובה לבטל כליל המשפט המרושע הזה. לפחות לדחות אחרי שיצא מהנהגת המדינה. כבוד כבוד זה מה שחסר כאן בארץ. הסמולנים הם בהמות דורסות. בושה וחרפה כמה כפויי טובה הדו.רגלים אלה הסמול זה סדום ועמורה
    08/09/2020 15:51
    AYAL
  1. מדינת ישראל חרפה בעולם. חלק מאנשיה בפרט הסמולנים רעים ובעלי עין צרה וקנאה וכל הגועל שבעולם. מה יש ביבי מלך הציל וקידם המדינה. רק תראו במשבר הקורונה באיזה חכמה הנהיג את העם והציל דור שלם ממות לחיים. משיבים רעה תחת טובה. אני מתבייש שאני ישראלי. חובה חובה לבטל כליל המשפט המרושע הזה. לפחות לדחות אחרי שיצא מהנהגת המדינה. כבוד כבוד זה מה שחסר כאן בארץ. הסמולנים הם בהמות דורסות. בושה וחרפה כמה כפויי טובה הדו.רגלים אלה הסמול זה סדום ועמורה