ברסלב: “אומן ר”ה הפך באוקראינה לפוליטיקה פנימית, אין פריצת דרך”

עסקני ברסלב ממשיכים במו"מ עם הרשויות האוקראיניות, כדי לאפשר לכמה שיותר חסידים להגיע לאומן • "ביומיים הקרובים יתקיימו פגישות עם גורמי ממשל בכירים. לשם כך אנו מתגייסים לסייע לאוקראינה במספר נושאים הקשורים לקורונה"
יוסף גרינבוים
י"ט אלול התש"פ / 08.09.2020 01:19

אחרי ששר הפנים האוקראיני הודיע היום (שני) כי תאושר כניסה של עד 3,000 חסידים לאומן לקראת  ראש השנה – שיגרה הערב ‘המזכירות הארצית’ של ברסלב הודעת עדכון לכלל החסידים, בה צוין כי “נכון לשעה זו אין פריצת דרך” ולכן “חשוב להמשיך ולהתפלל”.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

בהודעה נאמר:

“נושא ‘אומן ראש השנה’ הפך גם באוקראינה לחלק מהפוליטיקה הפנימית, כלי התקשורת באוקראינה עוסקים בנושא – ועל כן נמשכים המניעות והקשיים. אך אנו לא מתייאשים.

“נמשכים המאמצים וההשתדלות לשכנע את הרשויות בכך שניתן על אף הקורונה, לשמור ולהישמר באומן ולהביא להגדלת מספר המשתתפים בקיבוץ הקדוש דראש השנה”.

העסקנים מעדכנים כי “ביומיים הקרובים יתקיימו פגישות עם גורמי ממשל בכירים, וכשליחים של רבנו, אנו מקווים ומייחלים לבשורות טובות. לשם כך אנו מתגייסים לסייע לאוקראינה במספר נושאים הקשורים לקורונה, כחלק מהפעלת פרויקט הקורונה באומן”.

העסקנים מספרים עוד: “הוועדה הממשלתית קבעה נוסחה, על שטח הקיבוץ בראש השנה באומן – שבהתאם לשטח זה, מותר עד 3000 משתתפים. העסקנים פועלים מסביב לשעון בשתדלנות מסביב לעולם, כדי לאפשר הגדלת השטח, ובכך לאפשר הגדלת קיבולת מספר המשתתפים, לכמה אלפים נוספים!

“אנו חוזרים ומדגישים בפני אנשי הממשל, לפי הנתונים האמיתיים של אומן – ישנם עשרות מבני ענק, ואלפי חדרים, במלונות אכסניות ודירות פרטיות – שבהחלט יכולים לשמש עוד אלפים, תוך שמירה על כללי הריחוק.

“נכון לשעה זו אין פריצת דרך. חשוב להמשיך ולהתפלל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יש התקדמות בנושא אומן ראש השנה?? .... איזה לחץ
    09/09/2020 12:36
    אלישבע
  1. שמעתי שאישרו 3000 איש לראש השנה. נשמח לדעת איפה זה עומד מה זה אומר? האם לקנות טיסה קרוב לראש השנה או שגם אותה יבטלו לנו?