לפיד השיב לשלח: אף אחד לא יציב לי אולטימטום, לא יהיו פה פריימריז פתוחים

יו"ר יש עתיד הכריז בפתח ישיבת הסיעה בכנסת כי הוא דוחה את דרישת בכיר סיעתו לערוך פריימריז פתוחים לראשות המפלגה • "לא אתן לתופעות שהרסו מפלגות כמו העבודה וקדימה להרוס גם את יש עתיד"
אריה ריבקינד
י"ח אלול התש"פ / 07.09.2020 15:03

יו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, הודיע רשמית אחר הצהריים (שני), בפתח ישיבת הסיעה בכנסת, כי הוא דוחה את הדרישה שהעלה בשבוע שעבר ח”כ עפר שלח – לעריכת פריימריז פתוחים לראשות המפלגה.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

“במסגרת התהליך שהתחלנו בו בתוך המפלגה בחנו כבר כמה שיטות לקיום בחירות פנימיות. אחת האפשרויות שנפסלו, היא פריימריז פתוחים”, ציין לפיד.

ליד טען:  “פריימריז פתוחים זה קבלני קולות ומפקדי ארגזים, כל מה שאין ולא יהיה ב-DNA שלנו. כל מה שהרס מפלגות אחרות. ההצעה לא התקבלה”.

לפיד הדגיש: “תהיה התמודדות. אני מברך עליה, הגיע זמנה, אבל אנחנו נעשה הכל בלי לחץ. אף אחד לא מציב לי אולטימטומים”.

יו”ר יש עתיד הוסיף: “אני לא אתן לתופעות שהרסו מפלגות כמו העבודה וקדימה להרוס גם את יש עתיד. ביש עתיד חברים אלפי פעילים שנלחמים שנים בשוחות. הם הרוויחו בזיעה, בצמתים ובגשרים את הזכות לעצב את דמותה ולבחור את הנהגתה. את הבחירות הפנימיות אנחנו נבנה איתם בעבודה משותפת. עם ראשי המטות ועם הפעילים המרכזיים”.

לדבריו, “יש עתיד-תל”ם היא האלטרנטיבה האמיתית היחידה לשלטון נתניהו. יש לנו מטרה ברורה: להחליף את השלטון בישראל. להוציא את נתניהו מבלפור ולהקים ממשלה בראשותי שתלך להלחם בקורונה ולטפל בכלכלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות