ביבי חשף בסרטון: “מנהיגי הציבור החרדי אמרו לי תטיל עלינו הגבלות” • צפו

אריה ריבקינד
|
י"ח אלול התש"פ / 06.09.2020 21:16
ראש הממשלה במסר לתושבי הערים האדומות: “אנחנו חייבים לנקוט צעדים שימנעו את התפשטות הנגיף בשמחות, בחתונות ובבתי הספר” • “עיר אדומה לא נבחרת לפי התנכלות, אל תקשיבו למתסיסים”

ראש הממשלה בנימין נתניהו הסביר בסרטון שפרסם הערב (ראשון) כי ישראל חייבת לנקוט צעדים לבלימת התפשטות הקורונה, וסיפר כי נציגי הציבור הערבי והחרדי ביקשו ממנו לנקוט את הצעדים הדרושים.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

“קורונה לא מבחינה בין עמים וגם לא בתוך עמים”, הסביר ראש הממשלה. “בסופו של דבר היא מכה בכולם, רק שהיא עושה זאת במינונים, בזמנים ובמקומות שונים”.

נתניהו הדגיש: “עיר אדומה לא נבחרת לפי התנכלות או לפי החלטה שרירותית, היא נבחרת לפי תוצאות מדעיות ובהתאם למספר החולים וקצב התחלואה. כרגע זה מורכב בעיקר מיישובים ערביים ויישובים של הציבור החרדי”.

ראש הממשלה הוסיף: “אני רוצה להביע הערכה למנהיגי הציבור הערבי, שהוא יקר לי, שבאו אליי ואמרו – ראש הממשלה תטיל עלינו הגבלות. זה סימן לאחריות. ואני רוצה להביע את אותה הערכה למנהיגי הציבור החרדי שאמרו לי את אותו הדבר. תטיל עלינו הגבלות.

“אכפת לי לימוד תורה ותפילה”, אמר נתניהו. “אלה דברים שחשובים לי כמו שהם חשובים לכם.

“עם זאת אני אומר – אנחנו חייבים לנקוט צעדים שמונעים את התפשטות התחלואה בשמחות, בחתונות ובבתי הספר. נעשה מה שצריך ובאחריות, כדי להגן עליכם ועל כלל אזרחי ישראל, אל תקשיבו לפופוליסטים ולמתסיסים”, ביקש נתניהו.