ליברמן כבר מסית: בשל הכעס של החרדים – החלופה תהיה סגר כללי

יו"ר ישראל ביתנו תקף את ראש הממשלה על שהתקפל מול הלחץ שהפעילו חברי הכנסת החרדים: "קבעתם תוכניות לחגים? חבל שלא תיאמתם קודם כל עם דרעי וליצמן"
אריה ריבקינד
י"ז אלול התש"פ / 06.09.2020 17:36

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על שהתקפל מול הלחץ שהפעילו חברי הכנסת החרדים וראשי הערים החרדיות האדומות – כדי למנוע הטלת סגר על עשרות ערים אדומות.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

”כולנו בני ערובה…”, ציית ליברמן. “קבעתם תוכניות לחגים? חבל שלא תיאמתם קודם כל עם דרעי וליצמן.

“בשל הכעס של המפלגות החרדיות החלופה של נתניהו עוד תהיה סגר כללי מראש השנה ועד אחרי חול המועד סוכות. נתניהו לא מפחד מאלוהים אלא מנציגיו בכנסת”.

העיתונאית טלי בן עובדיה כתבה: “אריה דרעי מבקש סגר כללי. לא אכפת לו מאנשים שיאבדו את פרנסתם. הציבור שלו מסודר. גם לא עובד גם מקבל כסף”.

שחר אילן צייץ: “אם ביבי מאמין שהוא יכול לעשות סגר כללי במקום סגר מוצדק על ערים חרדיות ולצאת מזה אלקטורלית בשלום, הוא כנראה באמת חושב שהבוחרים שלו הם שטיחי כניסה שמנקים בהם את הרגלים. ואולי הוא צודק”.

הפרשן אבישי בין חיים: “אין לקנא במיעוט החרדי – או שתהיה להם חווית תבוסה ואז הם יהיו המסכנים שרק עליהם (ועל הערבים) מוטל סגר, או שתהיה להם תמונת ניצחון ואז הם יהיו הרעים שיאשימו אותם שבגללם מוטל סגר על כלל הציבור הישראלי”.

ההחלטה על הסגר הייתה צפויה להתקבל בדיון בוועדת השרים להגדרת ‘אזורים מוגבלים’ במסגרת הטיפול בנגיף הקורונה, אולם בשל לחץ המפלגות החרדיות נגד הסגר, נתניהו  דחה את הדיון לערב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות