‘רק בריאות’: כתב חדשות 12 התנצל בפני אבנר נתניהו וישלם פיצויים

כתב חדשות 12 יפצה את בנו היותר שקט של ראש הממשלה לאחר שפרסם ציוץ ממנו השתמע כי אבנר הריע לשירי הלל ליגאל עמיר
אבי כץ
י"ז אלול התש"פ / 06.09.2020 17:02

אילן לוקאץ’ , כתב חדשות 12 הגיע להסכם פשרה עם אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, וישלם לו 12.5 אלף שקל כפיצוי על הוצאת דיבתו.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

לפני כחודש צייץ לוקאץ’ בחשבון הטוויטר שלו: “אבנר נתניהו נופף מהמרפסת למפגינים שהיללו את רצח רבין ועכשיו יש דיון אם הוא שמע מה הם שרים. לא מזכיר לי שום אירוע מהעבר”.

בנו של ראש הממשלה שיגר ללוקאץ’ מכתב התראה באמצעות עורך דין, שכתב כי דברי לוקאץ’ שקריים: ”מרשי המתגורר באחת הדירות הסמוכות למעון ראש הממשלה יצא בשעה שמונה בערב לערך לראות מפגינים מטעמה של מפלגת הליכוד ממרפסת דירתו שאת חלקם הוא מכיר, ונופף להם לשלום לאחר שמישהו מהם זיהה אותו וצעק לו. בשעה שמונה בערב לא היה זכר לאנשי לה פמיליה ואלו הגיעו רק כשלוש שעות מאוחר יותר – בסביבות 11 בלילה. הנה כי כן מרשי לא נופף למפגיני לה פמיליה, וכלל לא יצא אליהם ומדובר בשקר וכזב שהמצאת בזדון”.

עורך הדין דרש התנצלות ופיצויים בגובה 70 אלף ש”ח.

הצדדים הגיעו לפשרה מחוץ לכתלי בית המשפט.

מלבד הפיצוי פרסם הכתב התנצלות בטוויטר: “לציוץ שהעליתי בתאריך 24.7.20 בעניין אבנר נתניהו ממנו משתמע כי הוא הריע לשירי הלל ליגאל עמיר לא היה כל בסיס. הוא נמחק על ידי כעבור זמן קצר ברגע שהבנתי שהוא מבוסס על טעות. אני מתנצל בפני אבנר נתניהו וקורא לאתרים שהדהדו אותו לעשות כמוני ולמחוק את הדברים . רק בריאות אבנר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות