“שלח אותך לסיבוב עלינו”: ראשי חרדיות אדומות ניתקו ‘זום’ עם נומה

ראשי ערים חרדיות אדומות ניתקו שיחת זום עם ממונה על המאבק בנגיף הקורונה במגזר החרדי, לאחר שהבינו כי מדובר בשימוע לקראת הטלת סגר • ״זה אמור להיות שימוע חוקי על סגר? לא מקובל עליי"
אריה ריבקינד
י"ז אלול התש"פ / 06.09.2020 01:27

ראשי ערים חרדיות אדומות ניתקו הערב (מוצאי שבת) שיחת זום עם ממונה על המאבק בנגיף הקורונה במגזר החרדי, האלוף במיל’ רוני נומה וצוות משרד הבריאות, לאחר שהבינו כי מדובר בשימוע לקראת הטלת סגר. כך דווח בכאן חדשות.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

ראש עיריית בני ברק רובינשטיין, שכבר נכשל בטיפול בקורונה בגל הראשון,  שאל בשיחה: ״זה אמור להיות שימוע חוקי על סגר? לא מקובל עליי. שימוע עושים פיזית עם ייצוג משפטי, לא ככה. לא מקובל ולא רציני”.

ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, אמר לרוני נומה בפגישת הזום: “רוני גמזו משחק בך, שולח אותך לסיבוב עלינו. אם ככה היו מקיימים שימוע לראשי ממשלה הם כבר היו בכלא”.

מחר צפויה להתקיים פגישה פנים אל פנים בין הצדדים.

יצוין, כי לפי החוק מוטל על משרד הפנים לקיים היוועצות עם ראשי הערים.

על פי ההערכה, סגר יוטל מיום שני על בני ברק, אלעד, ועוד.

החלטה סופית תתקבל מחר.

שר הפנים אריה דרעי יצא נגד ההחלטה לבצע קודם כל סגר על הערים האדומות והסביר: “המשטרה ופיקוד העורף אמרו ששליטה על 30 ערים אדומות היא מורכבת יותר מאשר סגר על כל המדינה”.

הוא הוסיף: “שאלתי בקבינט אם סגר על ערים אדומות יציל אותנו, אפילו בסיכוי לא גדול, מסגר כללי. אבל אף אחד לא אמר שזה מה שיקרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות