התקלות בחשמל I מקלב לשטייניץ: “הערכות כושלת של חברת החשמל”

סגן השר אורי מקלב פנה עם צאת השבת אל שר האנרגיה יובל שטייניץ בדרישה  לפתוח בבדיקה מקיפה על הערכות הכושלת של חברת החשמל לימי השרב הכבד • "חברת החשמל סגרה את שירות הלקוחות ולא נתנה שירות כלל לצרכנים"
אריה ריבקינד
י"ז אלול התש"פ / 05.09.2020 22:15

בעקבות התקלות הכבדות ברשת החשמל בסוף השבוע – ותיקוני תקלות שבוצעו בעיצומה של שבת קודש, עקב פיקוח נפש, פנה סגן השר אורי מקלב עם צאת השבת אל שר האנרגיה יובל שטייניץ בדרישה  לפתוח בבדיקה מקיפה על הערכות הכושלת של חברת החשמל לימי השרב הכבד.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

בהודעה שפרסמה החברה נטען, כי זמן הטיפול הממוצע בתקלות הוא שלוש שעות, אולם תושבים רבים מלינים על שהייה ממושכת בשיאו של גל החום השורר ברחבי הארץ ללא אספקה סדירה של חשמל.

במקביל פנה סגן השר מקלב אל יו”ר חברת החשמל, יפתח רון טל, בדרישה לתגבר את מוקדי שירות הלקוחות וגיוס צוותים נוספים לתיקון התקלות הרבות המתרחשת בימים אלו, עקב עומס החום המירבי באזור ירושלים.

בפנייתו אל השר שטייניץ ואל יו”ר חברת החשמל  הלין סגן השר על השירות הלקוי אותו קיבלו התושבים בירושלים.

“חברת החשמל סגרה את שירות הלקוחות ולא נתנה שירות כלל לצרכנים”, אמר סגן השר. “תושבים שביקשו לדווח על התקלה לא יכלו לתקשר עם החברה כלל”.

בנוסף ציין סגן השר מקלב כי בכל אזור ירושלים הוקצו מספר קטן של צוותים לתיקון עשרות התקלות. “חוסר התקשורת עם הלקוחות והצוותים המצמצמים שפעלו הביאו אף לכך שהצוותים שהגיעו למקומות התקלה לא תקנו אותה בסופו של דבר, היות ולא הייתה תקשורת עם התושבים במקום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ויהיה יותר גרוע. פחות עובדים טובים
    06/09/2020 07:11
    ביבי
  1. הצבעתם ביבי שנים על גבי שנים . מה ציפיתם ?
    אנשים לא רוצים להגיע לחברת החשמל לעבוד. אלו שבאים עם מוסר עבודה ויכולת נמוכות.
    כוח 💪 האדם צומצם ויצמצם עוד.
    מינוים פוליטיים וקשרים לשילטון כשבעלי תעודות מקודמים עם ידע 0.
    זו חברת החשמל של היום. מי שמחזיק אותה אלו אותם ותיקים שגם הם מחפשים דרך לברוח.