התקלות בחשמל I מקלב לשטייניץ: "הערכות כושלת של חברת החשמל"

יוני גרין
5 בספטמבר 2020    תגובה אחת
A worker from the Israeli Electric Company seen repairing a fault in the electricity networks. August 29, 2020. Photo by Yossi Aloni/FLASH90 *** Local Caption *** ???? ???? ????? ???? ????
צילום: 
Flash90

בעקבות התקלות הכבדות ברשת החשמל בסוף השבוע - ותיקוני תקלות שבוצעו בעיצומה של שבת קודש, עקב פיקוח נפש, פנה סגן השר אורי מקלב עם צאת השבת אל שר האנרגיה יובל שטייניץ בדרישה  לפתוח בבדיקה מקיפה על הערכות הכושלת של חברת החשמל לימי השרב הכבד.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

בהודעה שפרסמה החברה נטען, כי זמן הטיפול הממוצע בתקלות הוא שלוש שעות, אולם תושבים רבים מלינים על שהייה ממושכת בשיאו של גל החום השורר ברחבי הארץ ללא אספקה סדירה של חשמל.

במקביל פנה סגן השר מקלב אל יו"ר חברת החשמל, יפתח רון טל, בדרישה לתגבר את מוקדי שירות הלקוחות וגיוס צוותים נוספים לתיקון התקלות הרבות המתרחשת בימים אלו, עקב עומס החום המירבי באזור ירושלים.

בפנייתו אל השר שטייניץ ואל יו"ר חברת החשמל  הלין סגן השר על השירות הלקוי אותו קיבלו התושבים בירושלים.

"חברת החשמל סגרה את שירות הלקוחות ולא נתנה שירות כלל לצרכנים", אמר סגן השר. "תושבים שביקשו לדווח על התקלה לא יכלו לתקשר עם החברה כלל".

בנוסף ציין סגן השר מקלב כי בכל אזור ירושלים הוקצו מספר קטן של צוותים לתיקון עשרות התקלות. "חוסר התקשורת עם הלקוחות והצוותים המצמצמים שפעלו הביאו אף לכך שהצוותים שהגיעו למקומות התקלה לא תקנו אותה בסופו של דבר, היות ולא הייתה תקשורת עם התושבים במקום".

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram