אחרי שהשמאל תקף “ביבי מסוכן” – הוא הכחיש דיווח ב’ניו יורק טיימס’

ה'ניו יורק טיימס' דיווח הלילה: נתניהו לא הביע התנגדות לעסקת מכירת F35 בשיחות שקדמו להסכם עם האמירויות • גורמים רשמיים שהיו מעורבים במגעים: הצהרותיו הפומביות של ראש הממשלה לפיהן התנגד לעסקה - שקריות
חיים טוויל
ט"ו אלול התש"פ / 04.09.2020 14:27

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש היום (שישי) את הדיווח שפורסם בעיתון ‘ניו יורק טיימס’, לפיו אישר מכירת נשק מתקדם לאיחוד האמירויות הערביות.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

מלשכתו של ראש הממשלה נמסר: “חזרה על טענה מופרכת נגד ראש הממשלה נתניהו לא הופכת אותה לאמת. בשום שלב בשיחות בין ישראל לארצות הברית, שהובילו לפריצת הדרך ההיסטורית עם איחוד האמירויות ב-13 באוגוסט, לא נתן ראש הממשלה נתניהו את הסכמת ישראל למכירת נשק מתקדם לאיחוד האמירויות”.

ה’ניו יורק טיימס’ דיווח הלילה  כי ראש הממשלה לא התנגד לעסקת מכירת מטוסים מתקדמים לאיחוד האמירויות.

על פי הדיווח שמתבסס על גורמים רשמיים שהיו מעורבים במגעים, נתניהו לא הביע את התנגדותו בשיחות שקדמו לחתימת הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות, כשעלתה לדיון עסקת הנשק שכוללת מטוסי F35 ומטוסי לוחמה אלקטרונית מסוג EA-18G.

על פי הדיווח, אותם גורמים אמרו כי הצהרותיו הפומביות של ראש הממשלה לפיהן התנגד לעסקה – שקריות.

בתגובה שמסר לעיתון, אמר שגריר ישראל בוושינגטון רון דרמר כי הפרסום לפיו נתניהו הסכים למכור מטוסי F35 לאיחוד האמירויות אינו נכון.

ח”כ משה יעלון תקף את ראש הממשלה בעקבות הדיווח ב’ניו יורק טיימס’: ”שוב מסתבר שנתניהו נושא את שם ביטחון המדינה לשווא. מי שלא חקר אותו בצוללות, קיבל את פרשת כלי השייט. מי שלא חקר את פרשת כלי השייט, קיבל את אישור הצוללות המתקדמות למצרים. מי שלא חקר בים, קיבל את תרמית ה-F35 באויר. נתניהו מסוכן לביטחון, ומסוכן למדינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות