נתניהו הפיץ ‘פייק ניוז’ על בנט – וזה מה שנפתלי ‘עקץ’ אותו בחזרה

נפתלי בנט העניק ראיון לחדשות 12 ואמר שאינו ממליץ לאיש להשתתף בהפגנות ראש הממשלה בחר להפיץ ציטוט מזויף • בנט: "אם היית מודאג מהקורונה כמו שאתה מודאג ממני..."
אבי כץ
ט"ו אלול התש"פ / 04.09.2020 01:35

ראש הממשלה בנימין נתניהו הפיץ אמש (חמישי) פייק ניוז, כאשר פרסם ציטוט מזויף של יו”ר ימינה ושר הביטחון לשעבר נפתלי בנט – כביכול מתוך ראיון לחדשות 12.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

נתניהו העלה פוסט לדף הפייסבוק שלו, ובו צילום מסך מפוסט של תומכת נתניהו – גלית דיסטל אטבריאן.

“נפתלי בנט נשאל עכשיו על ידי קושמרו האם צריך להגביל את ההפגנות בבלפור, עצרתי נשימה והחזקתי אצבעות. בנט התחמק. קושמרו שאל שנית. בנט מלמל משהו על מתווה ועבר מיד לנושאים אחרים. איזה יאוש”, כתבה אטבריאן.

ראש הממשלה הדהד את דבריה, למרות שעיון קצר בראיון של בנט בחדשות 12 מעלה כי בנט נשאל על ההפגנות והשיב בצורה מפורשת: ”אני לא הייתי ממליץ לחברים שלי ללכת להפגנות האלה כי בסוף הנגיף לא יודע להבדיל אם זו הפגנה או אומן.

”אנחנו צריכים כולנו ליטול אחריות. בסוף צריך את הכל להכניס למתווים, כמו שיש מתווה לתפילה בכותל אפשר מתווה גם להקשר הזה”.

בעקבות הפצת הפייק ניוז – הגיב יו”ר ימינה: ”אדוני ראש הממשלה, אם היית מודאג מהקורונה כמו שאתה מודאג ממני, היינו היום עם אפס תחלואה ובלי מיליון מובטלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נוכלות, שקרים ופיצולים. זו השיטה מאז ומקדם. אבל העולם הפסיק להיות גולם.
    04/09/2020 08:02
    מאיר
  1. ברור, שביום פקודה, תוחלף המנהיגות, ואם ראשי הליכוד ימשיכו בהססנותם, המנהיג יבוא מ”ימינה”. העם ראוי למנהיג שאינו נתפס בשקרים השכם והערב.