התפתחות בפרשה? ביהמ”ש העליון זימן דיון דחוף בערעור של זדורוב

התפתחות בפרשה המסעירה כבר 14 שנה: דיון בבקשתו של רומן למשפט חוזר ולשחרור מיידי נקבע ליום ראשון • השופט מלצר, המשנה לנשיאת העליון, לא הודיע לצדדים מה ישאל אותם בדיון
חיים טוויל
י"ג אלול התש"פ / 02.09.2020 19:59

פרשת הרצח של תאיר ראדה ע”ה: המשנה לנשיאת בית המשפט העליון חנן מלצר זימן היום (רביעי) דיון הבהרות דחוף – ליום ראשון הקרוב, על הערעור שהגיש רומן זדורוב.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

בדיון לא ישמעו טיעונים, והצדדים יתבקשו להגיב לשאלות מסוימות שיוצגו להם.

בחודש יוני האחרון הגיש זדורוב – שהורשע ברצח הילדה תאיר ראדה ע”ה – ראיה נוספת, וביקש להשתחרר ממאסר. בבקשה שהוגשה לבית המשפט העליון נכתב: “ראיה רפואית משפטית חדשה ה’נועלת’ באופן הרמטי את ההוכחה בדבר חפותו”.

לדברי עורך דינו של זדורוב הראיה נובעת מדברים שאמר מנהל המכון לרפואה משפטית, חן קוגל,  בהרצאה שהעביר בימי הקורונה בזום לסטודנטים באוניברסיטה.

במהלך ההרצאה הצטרפו תומכים של זדורוב שהתחזו לסטודנטים וניסו לשאול אותו לעמדתו באשר למשך הזמן שיכולה לדמם גופה.

בצוות ההגנה של זדורוב מבקשים להשתמש בקטע זה מההרצאה, כדי לנסות ולחזק טיעון של זדורוב ולפיו טביעות הנעל בזירה מעוררות סימני שאלה לגבי זהות הרוצח.

סוגיית טביעת הנעל עלתה כבר בעבר במשפט ונבחנה בראיות.

הפרקליטות טענה לאחרונה כי מדובר בראיה לא קבילה.

תאיר ראדה בת ה-13 נרצחה בשנת 2006 בתא השירותים בחטיבת הביניים בה למדה בקצרין. 4 שנים לאחר מכן הורשע זדורוב ברצח הנערה ונידון למאסר עולם. זדורוב ערער על פסק הדין, אך בית המשפט העליון דחה את הערעור בשנת 2015.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות