יפתח את המזרח: סעודיה תאפשר לטיסות מישראל לטוס מעל שטחה

גורם ברשות התעופה הסעודית ציין כי ההחלטה התקבלה בעקבות בקשת האמירויות • נתניהו מאושר: "בשורה ענקית לאזרחי ישראל, אלה פירות השלום של שלום אמת"
אריה ריבקינד
י"ג אלול התש"פ / 02.09.2020 14:16

ערב הסעודית הודיעה בצהריים (רביעי) כי תאפשר לטיסות בין ישראל לאיחוד האמירויות לעבור במרחב האווירי שלה.

רוצה תואר יוקרתי המתאים מאד לדרך החרדית? – כך תעשו את זה!

סוכנות הידיעות הרשמית בממלכה דיווחה כי גורם ברשות הסעודית לתעופה אזרחית הצהיר שהמהלך התקבל בעקבות בקשה של איחוד האמירויות – כדי “לאפשר מעבר מעל המרחב האווירי של הממלכה לטיסות המגיעות לאיחוד, ועוזבות ממנו”.

שמה של ישראל לא אוזכר בהודעה.

ההצהרה כזו בנוסף לשיחה בנושא שהתקיימה במפגש הלילה בין יועצו וחתנו של הנשיא האמריקני ג’ארד קושנר ובין נסיך הכתר הסעודי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך: “במשך שנים אני עובד לפתוח את השמיים של ישראל מזרחה. בשורה גדולה הייתה לפני שנתיים וחצי כשחברת התעופה ‘אייר אינדיה’ קיבלה אישור לטוס ישירות לישראל.

”עכשיו, פריצת דרך ענקית נוספת – מטוסים ישראלים ומטוסים של כל המדינות יוכלו לטוס ישירות מישראל לאבו-דאבי, לדובאי ובחזרה. זה יוזיל את הטיסות, זה יקצר את הזמן, זה יפתח תיירות אדירה, זה יפתח את הכלכלה שלנו”.

נתניהו הוסיף: ”זה יעשה עוד דבר – זה יפתח את המזרח. כשאתם טסים לתאילנד או לכל מקום אחר באסיה, זה יגלח שעות ומחירים. בשורה ענקית לכם, אזרחי ישראל. אלה פירות השלום של שלום אמת. אני רוצה להודות לג’ארד קושנר ולשייח’ מוחמד בן זאיד על התרומה החשובה הזאת של היום. יהיו עוד הרבה בשורות טובות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות