“תשמרו עליהם”: זה מה שביקש הראשל”צ באזכרה לרב שי אוחיון הי”ד

ביצרת 'השבעה' של הרב שי אוחיון הי"ד השתתפו בני משפחתו, תלמידיו והראשון לציון • "הזמנתי את הבנים היתומים, אחרי שיגמרו את השבעה, שיעלו לירושלים אצלי, ואני אתן להם מתנה כמה ספרים, כי שמעתי שאבא שלהם המנוח, היה דבק מאוד בתורה של מרן האבא זצ"ל"
יוסף גרינבוים
י"ג אלול התש"פ / 02.09.2020 00:14

בעיר פתח תקווה נערכה הערב (שלישי) אזכרה לרב שי אוחיון הי”ד במלאת ‘שבעה’ להירצחו בידי מחבל בן עוולה בפיגוע דקירה בעיר ביום רביעי שעבר.

באזכרה השתתפו בני משפחתו, תלמידיו והראשון לציון הרב יצחק יוסף.

הראשל”צ שוחח עם ילדיו של הרב אוחיון הי”ד, ניחם וחיזק אותם ודיבר אל ליבם בפרטיות, וכן הזמין אותם לעלות אליו ללשכתו ולקבל את ספריו.

בהמשך נשא דברים בעצרת ואמר, בין היתר: “בזכות הנפטר הזה כולנו מתעוררים, מתחזקים ומקבלים על עצמנו קבלות לקראת השנה החדשה, כל אחד מקבל על עצמו עוד תורה ועוד תורה ועוד תורה”.

הגר”י הוסיף:  “הזמנתי את הבנים היתומים, אחרי שיגמרו את השבעה, שיעלו לירושלים אצלי, ואני אתן להם מתנה כמה ספרים, כי שמעתי שאבא שלהם המנוח, היה דבק מאוד בתורה של מרן האבא זצ”ל, היה בקיא בהלכות שלו”.

הרב פנה לאברכים ובני התורה שנכחו במקום ואמר להם: “ואתם אברכים תשמרו עליהם, תפקחו עליהם, תשלחו אותם לישיבות שיהיו תלמידי חכמים, וזכותו של המנוח תגן על כולנו, ונזכה לתחיית המתים ולגאולה שלמה. תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה. תזכו לשנים רבות נעימות וטובות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות