דרעי נגד נתניהו: החמצת הזדמנות להחזיר את השבויים, צר לי מאד

השר אריה דרעי מתח ביקורת על התנהלות המגעים להסדרה עם חמאס, מבלי לקדם את השבת השבויים והנעדרים הישראלים • מיקי זוהר: "טוב היה אם ההסכם שהושג עם החמאס היה כולל את השבת הבנים" • משפחת גולדין: ״מיקי יקירי ‏אתה לא יו״ר הקואליציה? ‏למי אתה כותב את זה?"
אריה ריבקינד
י"ב אלול התש"פ / 01.09.2020 17:18

שר הפנים וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אריה דרעי, מותח ביקורת על ראש הממשלה ועל הסכם ההסדרה עם חמאס.

“צר לי מאד שהגענו להסדרה עם החמאס, ללא החזרת השבויים והנעדרים שלנו לישראל”, אמר דרעי. “זו היתה שעת כושר מצויינת וחבל מאד שהוחמצה. הומניות כלפי חמאס והענות לבקשותיו, לא הוכיחה את עצמה עד עתה”.

הוריו של סגן הדר גולדין הי”ד הטיחו ביקורת חריפה על ההסדרה: “נתניהו עושה שלום תמורת דולרים לחמאס. שוב ממשלת ישראל נכנעת לטרור ומותירה את משפחות הנעדרים והשבויים ללא מענה. הבלון הזה עוד יתפוצץ לנו בפנים”.

יו”ר הקואליציה מיקי זוהר צייץ בטוויטר: “טוב היה אם ההסכם שהושג עם החמאס היה כולל את השבת הבנים הדר גולדין ואורון שאול ז״ל. ברור לכל שהם מצויים בלחץ גדול לאור התפשטות הקורונה בעזה וייתכן שפוספסה פה הזדמנות ללחוץ אותם להסדר שכולל בתוכו את השבת הבנים הביתה”.

משפחת גולדין השיבה לו: ״מיקי יקירי ‏אתה לא יו״ר הקואליציה? ‏למי אתה כותב את זה? ‏אני מקווה שהחל ממחר תפעל ותפעיל את כוחך שממשלת ישראל תחזיר את הדר גולדין ואורון שאול מעזה כאן ועכשיו”.

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, הגיב: “ההסכם עם חמאס הוא יום היסטורי, שנתניהו עומל עליו כבר שנים. שנים של סחיטה באיומים, שנים של דמי פרוטקשן לחמאס, שנים של התחמשות נגד ישראל ושנים שהוא שוכח את השבויים והנעדרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות