פרוש: מוכן לטוס לאומן ולהשגיח • משרד הבריאות: לא ניתן שום מתווה

סגן שר החינוך מנסה להפעיל לחצים על השר זאב אלקין: "מוכן לטוס מיידית לאומן כדי להבטיח מקרוב את קיום המתווה" •משרד הבריאות: "לא נסכים לניסיון שלהם לאנוס אותנו להסכים לאירוע"
אריה ריבקינד
י"ב אלול התש"פ / 01.09.2020 01:29

סגן שר החינוך מאיר פרוש נפגש עם השר זאב אלקין, מי שעומד בראש הוועדה המיוחדת שמנסה לגבש מתווה שיאפשר טיסות לאומן לקראת ראש השנה – והציע כי הוא ימריא לאומן, כדי להשגיח מקרוב על קיום המתווה.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

פרוש אמר לאלקין: “מוכן לקחת אחריות ולטוס מיידית לאומן כדי להבטיח מקרוב את קיום המתווה”.

בתוך כך, מאות  חסידי ברסלב הפגינו הערב בכניסה לבית שמש במחאה על שאינם יכולים להיכנס לאוקראינה, ודורשים מתווה שיסדיר את הטיסות לאומן. מפגינים אחרים הביעו מחאה  ליד שדה התעופה בנתב”ג וליד ביתו של הממונה על המאבק בקורונה, פרופ’ רוני גמזו בגבעתיים.

לפי דיווח בחדשות 12, בכירים במשרד הבריאות אמרו בתגובה ללחצים של מזכירות ברסלב: “לא יהיה שום מתווה ולא נסכים לניסיון שלהם לאנוס אותנו להסכים לאירוע”.

פרופ’ רוני גמזו קיים מוקדם יותר היום תדרוך לתקשורת החרדית, ואמר כי ההחלטה על הטיסות לאומן “היא סוף פסוק ולא נכון לעשות את זה”.

על המכתב ששיגר לנשיא אוקראינה, בו הפציר בו לסגור את שערי המדינה בפני חסידי ברסלב – אמר גמזו: “אני נושא על הגב שלי אחריות כבדה לניהול אירוע הקורונה. העברתי מסר של איש מקצוע לממשלת אוקראינה ואני עומד מאחוריו. אני מאוד מצטער אם פגעתי במישהו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ספין?
    01/09/2020 10:16
    תומר
  1. הרגשה טובה שמדובר בספין, ביבי נעול שלא יהיו טיסות